Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از 5 سال تلاش و پس انداز، با کلی قرض و وام بلاخره تونستیم یه خونه بخریم و قرار بود مهر امسال بهمون تحویل بدن، اما خونه کابینت نداشت.

منو همسرم مدلهای مختلف کابینت رو در گوگل جستجو کردیم و بلاخره تصمیم گرفتیم یه نجار پیدا کنیم که برامون کابینت هایگلاس بزنه. نگم براتون که برای پیدا کردن کابینت ساز چقدر چالش داشتیم تا بلاخره یکی از دوستام که سه ماه پیش کابینت خونه‌ش رو عوض کرده بود، یک نفر رو بهم معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تازه اول داستانه...

قیمت کابینت چند؟؟ (اولین اشتباه رو در این مرحله مرتکب شدم...)

قبل اینکه وارد مذاکره با کابینت ساز بشم، تصمیم گرفتم در مورد حدود قیمت کابینت پرس و جو کنم. یهو یادم اومد پیج اینستاگرام سلام ساختمان رو فالو دارم که در حیطه خدمات ساختمانی مثل کابینت و کمد فعال هستن. پس بهشون دایرکت دادم و قیمت کابینت رو پرسیدم، ادمین هم لینک قیمت کابینت در سایت شون رو برام فرستاد.

اما حیف و صد حیف که همونجا به سلام ساختمان درخواست مشاوره و معرفی کابینت ساز ندادم و این شد اولین اشتباهم...

مگه چند درصد از هزینه ها مربوط به قیمت ورق ام دی اف هست؟!! (دومین اشتباهم مربوط به این مرحله است...)

خلاصه با آقای کابینت ساز که دوستم معرفی کرد، هماهنگ کردم اومد بازدید و برای 8 متر کابینت هایگلاس قیمت 30 میلیون تومان رو بهمون اعلام کرد. درنهایت با هم به توافق رسیدیم که 2 هفته دیگه کار رو شروع کنه. اما قرار شد 24 میلیون تومان رو همون ابتدا به عنوان بیعانه برای خرید ورق ام دی اف بهش پرداخت کنیم.

اماااااا دومین اشتباه رو همینجا مرتکب شدم، اونم این بود که بدون عقد قرارداد مجری انتخاب کردم و بهش بیعانه دادم.

البته به مجری گفتم که بیا قرارداد ببیندیم ولی گفت: "من هیچ وقت قرارداد نمیبندم و همه مشتریانم راضی هستن، میتونین ازشون بپرسین". خب خدایی اون موقع منم نمیدونستم قرارداد چقدر مهمه پس راضی شدم بدون عقد قرارداد کار رو شروع کنیم.

خلاصه 24 میلیون بابت قیمت ورق ام دی اف به عنوان بیعانه پرداخت کردیم.

5 میلیون از دست دادم! تامام...

گفتم که حسابی قرض و وام داشتیم برای خونه. از شانس بدمون یهو یکی از وام ها مون به مشکل خورد و ما هم چاره ای نداشتیم جز اینکه ساخت کابینت رو کنسل کنیم و 24 میلیون بیعانه رو بعد از یک هفته پس بگیریم.

اما...

آقای کابینت ساز گفت: "نمیشه! چون من ورق‌ها رو خریدم و پولتون رو پس بدم ضرر میکنم...." خلاصه با هزار مکافات آخر گفت "5 میلیون بخاطر ضررم نگه میدارم و بقیه پول رو بهتون برمیگردونم"!

بعد از این ماجرا خیلی اعصابم بهم ریخته بود، چون نمیدونستم این روال منطقیه؟ آیا واقعاً حق با کابینت ساز هست؟ اگه نیست چه کاری ازم برمیاد؟!

پس دوباره رفتم سراغ سلام ساختمان...

از یک تیم حرفه ای یعنی سلام ساختمان مشورت گرفتم...

سلام ساختمان salamsakhteman.com یجورایی اسنپ خدمات ساختمانی است. یعنی در سراسر ایران کابینت ساز، دکوراتور، نقاش و سقف کاذب کار حرفه‌ای رو بهمون معرفی میکنن و در این حیطه کاملاً باتجربه و متخصص هستن. پس دوباره رفتم دایرکت اینستاگرامشون و موضوع رو براشون توضیح دادم.

با صحبت با کارشناس سلام ساختمان فهمیدم مهمترین اشتباهم این بوده که قبول کردم قرارداد نَبندم. چون فقط با کمک قرارداد حقوق هر کدوممون شفاف میشه. اما حالا، با اینکه رفتار کابینت ساز غیر اصولی بوده نمیشه کاری کرد چون قرارداد نداریم.

آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

درسته که 5 میلیون ضرر کردم اما برام تجربه شد که از این به بعد کار رو بسپارم به کاردون و کلاً بدون قرارداد آب هم نخورم!!! خلاصه که میخواستم تجربه م رو با شما هم در میون بذارم تا یوقت مثل من دچار ضرر نشین.

بلاخره بعد از کش و قوس فراوان، اجرای کابینتم رو به سلام ساختمان سپردم. اما اگه شما دوست دارین کارتون رو به فرد دیگه ای بسپارین یا حتی اگه سلام ساختمان در شهر شما خدمت ارائه نمیده، حتما یادتون باشه بدون قرارداد آب هم نخورین!

منبع: فرارو

کلیدواژه: طراحی کابینت کابینت آشپزخانه ساخت کابینت سلام ساختمان قیمت کابینت کابینت ساز 5 میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه امام با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای پذیرش بدرقه کنندگان و استقبال کنندگان از حاجی ها نداریم، گفت: ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام آمادگی پذیرش 10 هزار خودرو را دارد و در این زمینه هم مشکلی نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سعید چلندری درباره انجام پروازهای حج از فرودگاه امام اظهار داشت: پروازهای حج عمره مفرده از روز گذشته پس از 9 سال وقفه از فرودگاه امام آغاز شد و پروازهای رفت تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: 2  هزار و 680 زائر با 11 پرواز از فرودگاه امام عازم عربستان می شوند. پروازهای برگشت هم از 13 اردیبهشت آغاز و تا 23 اردیبهشت برقرار می شود و در مجموع برای عمره مفرده از/به فرودگاه امام 22 پرواز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: نیمی از پروازهای حج عمره مفرده با جابه جایی زائران 8 استان از فرودگاه امام انجام می شود و 50 درصد پروازهای عمره مفرده هم از سایر فرودگاه های کشور برقرار خواهد شد.

چلندری با اشاره به برنامه پروازهای زیارتی فرودگاه امام گفت: از 23 اردیبهشت ماه هم پروازهای حج تمتع از فرودگاه امام خمینی آغاز خواهد شد که احتمالا بین 30 تا 35 روز به طول بینجامد اما هنوز سازمان حج و زیارت جزییات تعداد حاجی ها و برنامه پروازی برای عملیات حج امسال را به بخش هوایی و فرودگاه امام اعلام نکرده است. همچنین پروازهای اربعین هم با فاصله یک ماهه بعد از انجام پروازهای حج تمتع پروازهای اربعین آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام پروازهای زیارتی از جمله حج عمره مفرده، تمتع و اربعین فقط از ترمینال سلام فرودگاه امام انجام می شود، از سال 1401 پروازهای حج تمتع از ترمینال سلام انجام می شوند که امسال پروازهای حج عمره هم به آن اضافه شد، اظهار داشت: از سایر ترمینال های فروگاه حضرت امام هیچ یک از پروازهای زیارتی انجام نمی شود و از مسافران سفرهای زیارتی خواهشمند هستیم که به ترمینل سلام مراجعه کنند و به اشتباه به سایر ترمینال های فرودگاه امام نروند تا منجر به اتلاف وقت شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت های استاندارد ترمینال سلام آمادگی انجام روزانه 100 پرواز را دارد و در روزهای پیک هم امکان برقراری 140 پرواز از ترمینال وجود دارد و با هیچ مشکلی برای تراکم پرواز و مسافر در این ترمینال مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه با هیچ محدودیتی برای پذیرش بدرقه کنندگان و مستقبلین از حاجی ها نداریم و از حضور مردم برای بدرقه کردن زائران خانه خدا و استقبال آنها از حاجی ها استقبال می کنیم، گفت: ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام آمادگی پذیرش 10 هزار خودرو را دارد و در این زمینه هم مشکلی نیست. اگر سازمان حج به مردم توصیه می کند که از بدرقه و استقبال از حاجی ها در فرودگاه ها خودداری کنند به این دلیل است که سایر فرودگاه های کشور فضای محدودی دارند اما این شامل فرودگاه امام نمی شود چراکه ترمینال سلام اختصاصا برای پروازهای زیارتی طراحی و ساخته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • معرفی کابینت های جدید
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی