Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به منظور تشریک مساعی و انتقال نقطه نظرات و تحلیل‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور محترم، اعضای کمیسیون تا آخر همین هفته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جلسه خواهد داشت. محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌و‌گو با میزان، گفت: به منظور تشریک مساعی و انتقال نقطه نظرات و تحلیل‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور محترم، اعضای کمیسیون تا آخر همین هفته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جلسه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این نشست اهم مسائل و چالش‌های داخلی و خارجی مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی بلا واسطه با رئیس جمهور محترم در میان گذاشته می‌شود و اعضای کمیسیون نظرات رئیس محترم قوه مجریه در باب مسائل مختلف مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی را می‌شنوند.   بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران باید شروط مذاکرات را تعیین کند/ تاریخ مصرف «جاده صاف کن‌ها» تمام شده است   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعضای کمیسیون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت