Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@10:44:00 GMT

برنت از 85 دلار هم عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۲۷۲

برنت از 85 دلار هم عبور کرد

قیمت نفت خام برنت امروز به بالاترین حد خود از اکتبر ۲۰۱۸ و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی به بالاترین سطح خود از اکتبر ۲۰۱۴ رسید.

به گزارش رویترز، قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۶ مهرماه) با ۸۷ سنت افزایش به ۸۵ دلار و ۷۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با یک دلار و ۱۲ سنت افزایش به ۸۳ دلار و ۴۰ سنت برای هر بشکه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز جمعه (۲۳ مهرماه)، ۸۴ دلار و ۸۶ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۸۲ دلار و ۲۸ سنت بود.

قیمت نفت خام برنت امروز به بالاترین حد خود از اکتبر ۲۰۱۸ و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی به بالاترین سطح خود از اکتبر ۲۰۱۴ رسید، زیرا تقاضای نفت همچنان در حال بهبود از همه‌گیری ویروس کروناست، افزون بر این، بیشتر تولیدکنندگان برق به جای استفاده از گاز و زغال‌سنگ گران قیمت، به نفت کوره و گازوئیل روی آورده‌اند.

تحلیلگران بانک استرالیایی ای‌ان‌زی (ANZ) در یادداشتی اعلام کردند: کاهش محدودیت‌ها در سراسر جهان به احتمال زیاد به بهبود مصرف سوخت کمک می‌کند.

 

برچسب هاخبرگزاری بین‌المللی رویترز (Reuters) شیل آمریکا نفت برنت وست تگزاس اینترمیدیت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شیل آمریکا نفت برنت وست تگزاس اینترمیدیت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو قیمت شاخص دبلیوتی آی خود از اکتبر نفت خام برنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • قیمت سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد