Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فولیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین در سومین نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان گفت: نخاله‌های ساختمانی که توسط یک شرکت پیمانکار در مسیر آزادراه قزوین- رشت در بستر رودخانه ریخته شده است باید هر چه سریعتر جمع آوری شود، چرا که بر اثر بارش شدید باران، ظرف ۲۰ دقیقه اتوبان قزوین- رشت را سیل می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولیان افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان قزوین باید همه رودخانه‌هایی که خطر وقوع سیل در آن‌ها وجود دارد پیش از فصل سرما و بارندگی، لایروبی و ایمن سازی شود و با هرگونه کوتاهی در این زمینه مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رصد تخلفات ساخت و ساز در حریم شهر‌ها باید بیشتر شود، گفت:  همچنان هر گونه ساخت و ساز به عنوان اتاقک کارگری در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی ممنوع است و تغییر کاربری محسوب می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: انتصاب بستگان درجه یک اعضا شورا به عنوان دهیار ممنوع است و با این موضوع برخورد قانونی می‌شود.

فولیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ترک فعل مدیران، تصمیمات نادرست مدیریتی یا تاخیر در تصمیم گیری در این حوزه‌ها از عوامل اصلی تضییع حقوق عامه به شمار می‌رود، افزود: ترک فعل مدیران، موجب تضییع حقوق عامه می‌شود و نارضایتی و بدبینی مردم به دستگاه‌ها را به دنبال دارد.

وی گفت: به عنوان نمونه در موضوع ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که قرار است جایگزین بیمارستان‌های فرسوده این شهر شود، اشتباه مدیریتی و قرارداد نامناسب ناشی از مشاوره غلط، موجب توقف پروژه شده بود که دستگاه قضایی استان به این موضوع ورود کرد.

فولیان افزود: در مورد ساخت سد لاستیکی در یکی از رودخانه‌های حاشیه شهر قزوین نیز همین موضوع رقم خورد که در راستای پیگیری حقوق عامه و مصالح مردم، دستور جلوگیری از اجرای این پروژه صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی رودخانه وقوع جرم دادگستری قزوین استان قزوین حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین