Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:04:15 GMT

چطور ۴ گل در ۷ دقیقه زدید؟ +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۴۶۸

چطور ۴ گل در ۷ دقیقه زدید؟ +فیلم

‍‍‍‍‍‍

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار سخت مقابل لورکوزن یک شاهکار بزرگ خلق کرد و توانست در ۷ دقیقه ۴ گل به ثمر رساند.

به گزارش مشرق، نیمه اول بازی بایرن مونیخ و لورکوزن را شاید بتوان یکی از عجیب‌ترین نیمه‌های فوتبال در سال‌های اخیر دانست. بایرن بار دیگر یک شاهکار بزرگ خلق کرد و توانست مقابل تیم سوم جدول بوندس لیگا یک نمایش خیره کننده به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها از بی رحمی تیم ناگلزمان صحبت کردند و از این نوشتند که چطور بایرن توانسته در ۷ دقیقه ۴ گل به ثمر رساند.

این بازی در حالی شروع شد، که برخی امیدوار بودند تیم سوم جدول یعنی لورکوزن بتواند یقه بایرن مونیخ، تیم دوم جدول را بگیرد ولی گل دقیقه ۲ لواندوفسکی نشان داد که این تیم به هیچ کس رحم ندارد. بایرن در دقایق ۳۰، ۳۴، ۳۵ و ۳۷ توسط لواندوفسکی، مولر و گنابری (۲ گل) به ۴ گل خیره کننده دست یابد و نسخه لورکوزن را در همان نیمه اول با ۵ گل بپیچد.

نیمه دوم نیز با تعادل خوبی ادامه پیدا کرد و پاتریک شیک توانست یک گل را جبران کند تا بازی با نتیجه ۵ بر یک به پایان برسد.

دیلی میل انگلیس از متلاشی شدن لورکوزن مقابل بایرن مونیخ نوشت و با تعجب از ۴ گل در ۷ دقیقه صحبت کرد. بایرن مونیخ ۱۲ بازی در این فصل انجام داده و توانسته نتایج خیره کننده را به ثبت رساند. از برد ۱۲ بر صفر مقابل برمر در جام حذفی گرفته تا شکست ۵ بر صفر هرتابرلین و برد تحقیرآمیز مقابل بارسلونا در نیوکمپ که همه نشان می‌دهد چقدر تیم ناگلزمان در این فصل آماده است.

بایرن مونیخ در ۱۲ بازی این فصل توانسته آمار ۵۲ گل به ثمر رساند و تنها ۸ گل دریافت کند.

لواندوفسکی اظهار داشت: وقتی شما در یک نیمه ۵ گل می‌زنید نشان می‌دهد چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند. روشی که ما حمله می‌کنیم بسیار عالی است. پس از ۴۵ دقیقه مشخصاً تیم عقب می کشد و می‌خواهد ۳ امتیاز بازی را کسب کند. ما سعی داشتیم در نیمه دوم آرام‌تر بازی کنیم.

کیمیش گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی ما خوب نبودیم ولی همه چیز برگشت. از دقیقه ۳۰ به بعد همه چیز برای ما بود.

طبق آمار اوپتا بایرن مونیخ پس از فصل ۱۹۷۶-۱۹۷۷ توانسته بهترین خط حمله خود را به نمایش گذارد و با ۲۹ گل در ۸ بازی آماری خیره کننده از خود به ثبت رساند.

ناگلزمان گفت: در ۷ دقیقه ابتدایی ما اصلا خوب نبودیم ولی پس از آن توانستیم نبض بازی را در دست گیریم. به نظرم می‌توانستیم بیشتر از اینها گل بزنیم. در نیمه دوم بازی را آرام کردیم و نگاهمان به کسب امتیاز بود. به نظرم بایرن مونیخ نسبت به بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت ضعف‌هایش را پوشش داد و من بسیار از این موضوع خرسندم.

بایرن مونیخ در این هفته و در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بنفیکا برود. دیداری که بیش از هر چیزی برای بارسلونا اهمیت دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان بایرن مونیخ لواندوفسکی بوندس لیگا بایرن مونیخ خیره کننده ۷ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند