Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی زلفی‌گل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از رونق طرح‌های بین دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: در طرح‌های بین دانشگاهی یک استاد از دانشگاه‌های بزرگ و تراز اول، با یک یا چند استاد از دانشگاه کم‌برخوردار طرح مشترکی را ارائه می‌دهند. 

وی ادامه داد: طرح‌های بین دانشگاهی مورد حمایت قرار می‌گیرند تا همه اساتید در کنار یکدیگر بتوانند کار تیمی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زبان دیگر اساتید دانشگاه‌های بزرگتر در قالب طرح‌های بین دانشگاهی امکانات خود را در اختیار دانشگاه کم‌برخوردار  قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1115167 برچسب‌ها محمد علی زلفی گل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح های بین دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است، تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت نموده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.»

جهاد دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌ عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیأت‌علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر