Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج کشور در گفت و گو با  خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: امروز آغاز هفته تربیت بدنی است و این موضوع می‌تواند باعث افزایش سطح سلامت و شادی میان تمام افراد در جامعه شود. این فرهنگ باید به وجود آید که همه احساس کنند به ورزش نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام پیاده روی نمادین با حضور مسئولین یکی از طرح‌های ما در این هفته است و به طور کلی می‌توان گفت که این برنامه ها تنها در جهت فرهنگ سازی هستند.

او ادامه داد: اگر جامعه با نشاطی داشته باشیم، می‌توانیم از خیلی از بیماری‌های جامعه جلوگیری کنیم و یکی از وظایف دستگاه‌های مسئول این است که فضا را برای تمام مردم آماده کنند و آن‌ها نیز از این فضا استفاده کنند.

جلیلی درباره استقبال مردم از چنین پیاده روی‌هایی گفت: استقبال مردم خدا را شکر بسیار خوب است و به امید خدا نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پاکزاد: امیدوارم در مسابقات ریکرو عملکرد خوبی داشته باشیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج کشور اخبار ورزشی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است