Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست شب گذشته در مراسم تجلیل از خیرین گردشگری قم که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های حوزه گردشگری در قم بیان کرد: تردیدی نیست که حوزه گردشگری و خدمات بیشترین لطمه را در شرایط کرونایی متحمل شده است.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم با ارسال نظرات کارشناسی حوزه گردشگری به دستگاه‌های ملی نسبت به تصویب قوانین به نفع فعالان این بخش گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم همچنین به جایگاه خوب استان در زمینه جذب اعتبارات و تسهیلات مرتبط با کرونا اشاره کرد و گفت: تسهیلات ارائه شده و مالیات‌های استمهال شده نتوانسته‌اند مشکلات حوزه گردشگری را به اندازه کافی مرتفع کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و خدمات در استان قم در دوران کرونا متضرر شدند اما در خط مقدم کمک به نیازمندان هم حضور داشته‌اند و این امر جای تقدیر دارد.

استاندار قم با تأکید بر توسعه گردشگری سلامت در قم تصریح کرد: بخش‌های مختلف از جمله مراکز درمانی، مجتمع‌های گردشگری و بوم‌گردی، هتل‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید به صورت مکمل یکدیگر عمل کنند.

سرمست اضافه کرد: بسیاری از مردم کشور، استان قم را منحصر به ویژگی زائرپذیری می‌شناسند، اما قم به لحاظ بوم گردی، گردشگری‌های فرهنگی، علمی، طبیعی و سلامت ظرفیت‌های خوبی دارد و گام‌هایی نیز در زمینه فعال‌سازی این ظرفیت‌ها برداشته شده است.

وی در ادامه به عملکرد مدیریت استان در زمینه پیگیری پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم اشاره و اظهار کرد: پرونده فرودگاه قم در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری شده، هرچند سهامداران این پروژه هم خویشتن‌داری کردند و در حالی‌که این پرونده جزو پرونده‌های مفاسد اقتصادی بود اما تلاش‌های مستمر به توقف حکم خلع ید سرمایه‌گذار انجامید و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شد.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری قرار داشت که خوشبختانه با پیگیری مستمر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها بویژه همراهی‌ها و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مقامات ملی، موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم بیان کرد: در جلسه گذشته شورای معاونان استانداری، معاونت عمرانی مأمور پیگیری این پرونده شده است تا سرانجامی خوش برای آن محقق شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم حوزه گردشگری فرودگاه قم حوزه گردشگری فرودگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد