Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@14:05:33 GMT

حضور فجری ها بر سر مزار نادر دست نشان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۶۹۸

حضور فجری ها بر سر مزار نادر دست نشان (عکس)

اعضای تیم فجرسپاسی بر سر مزار نادر دست نشان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فجر سپاسی که بعد از ۸ سال در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده است فردا در نخستین بازی خود در لیگ بیست و یکم از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

اعضای تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز که برای برگزاری این بازی در ساری حضور دارند بر سر مزار مرحوم نادر دست نشان، اسطوره فوتبال مازندران حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فجر سپاسی فجر سپاسی فجرسپاسی شیراز لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت در نشست خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، کار پالایش و پتروشیمی گفت: نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه در محل بین‌المللی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود نمایشگاه نفت سالانه بزرگترین رویداد کشور و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های غرب آسیا است که این موضوع مسؤولیت ما را دو چندان می‌کند.

مدیر نمایشگاه نفت با اشاره به اینکه امسال با حضور و استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی روبه‌رو شدیم، خاطر نشان کرد: امسال میزبان ۱۱۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی خواهیم بود. که نشان دهنده حضور دوبرابری شرکت‌های خارجی در بیست و هشتمین دور از نمایشگاه است که نشان دهنده اعتماد به صنعت نفت ایران است.

وی بیان داشت: علیرغم تمام تحریم‌ها علیه دیپلماسی انرژی و صنعت نفت این میزان استقبال نشان می‌دهد اعتماد به صنعت نفت افزایش می‌یابد و تمایل شرک‌های خارجی برای مشارکت با صنعت نفت ایران در حال افزایش است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از ۱۲ کشور جهان شرکت کننده که شامل چین، المان، روسیه، کانادا، هند، فرانسه، ژاپن، آرژانتین، بلاروس و… در این دور از نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این نمایشگاه حضور دارند در حاشیه این حضور پر رونق رویدادهای جانبی هم داریم که بسیاری از آنها به انعقاد تفاهم نامه و قرار داد مخصوصاً در بخش خصوصی می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از کارکردهای نمایشگاه اتصال بخش خصوصی به بخش دولتی است، ارتباطی بدون واسطه برای ایجاد بازار کار برای شرکت‌های نوپا است که می‌تواند که گردش مالی منجر شود.

جمالی خاطر نشان کرد: شعار ما جهش تولید و بهینه سازی فناورانه است که در راستای این شعار از برخی از محصولات و تجهیزات بار اول رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال کسانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بستری مجازی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: دو سالن به حوزه فناوری و دانشگاه‌ها اختصاص پیدا کرده است که ۸۰ شرکت دانش بنیان و بخشی در اختیار شرکت‌های استارت آپ قرار گرفته است که با توجه به ظرفیت در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

به گفته جمالی یکی از برنامه‌های مهم این رویداد رویدادهای جانبی از برنامه‌های مهم این نمایشگاه است مه سال گذشته در همین رویدادها ۱۵۰ تفاهم نامه و قرارداد به امضا رسیده است.

کد خبر 6098414 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟