Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه الجزایر حکم ۱۰ سال حبس لازم الاجرا برای نخست وزیر اسبق این کشور در پرونده مونتاژ و واردات خودروهای شرکت سوفاک را تایید کرد.

به نقل از روسیا الیوم، دادگاه الجزایر حکم ۱۰ سال حبس احمد اویحیی، نخست‌وزیر اسبق این کشور را در پرونده شرکت "سوفاک"، شریک الجزایری شرکت خودروسازی "ولکس واگن" آلمان را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه همچنین مراد عولمی، رئیس شرکت خصوصی سوفاک و برادر او حیدر را به ترتیب به ۱۰ و پنج سال حبس لازم الاجرا و یوسف یوسفی، وزیر اسبق صنعت را به دو سال حبس محکوم کرد که یک سال آن لازم الاجراست.

شورای دستگاه قضایی الجزایر احکام مذکور را ۲۱ اکتبر ۲۰۲۰ صادر کرده بود.

سوفاک و ولکس واگن سال ۲۰۱۶ قراردادی به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار برای تأسیس یک شرکت مشترک مونتاژ خودرو تأسیس کردند که شرکت الجزایری بیشتر سهام آن را در اختیار داشته است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر اسبق سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم

مارک روته، نخست وزیر مستعفی هلند روز جمعه به ترکیه سفر کرد و با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و قرارداد‌هایی را امضا کرد.

پس از پایان گفتگوها، ️ اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد. با این حال، آنچه از تصاویر بر می‌آید به نظر می‌رسد اردوغان فراموش کرده است که دست دهد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، روته به امید جلب حمایت ترکیه برای تصدی پست ارشد در ناتو، از ترکیه دیدن کرده است.
شبکه تلویزیونی ملی هلند و خبرگزاری سی‌ان‌ان پیشتر گزارش دادند که «مارک روته» نخست‌وزیر هلند، پس از فروپاشی دولتش بر سر سیاست مهاجرت، اعلام کرد که از رهبری حزب حاکم این کشور کناره‌گیری کرده و سیاست را ترک خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ۲۶ آوریل با نخست وزیر هلند در استانبول ملاقاتی انجام داده بود

ترکیه به سایر اعضای پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اطلاع داد که از نامزدی مارک روته در پست منشی عمومی جدید این سازمان حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران