Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@19:02:55 GMT

برخورد با نانوایی متخلف در اراک

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۰۶۱

‍‍‍‍‍‍

فرماندار اراک گفت: با اعزام بخشدار اراک به منطقه در کمتر از ۲ ساعت، بنر امتناع عرضه نان به اتباع افغانستانی برداشته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بختیاری در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری این شبکه با بیان اینکه شنبه ۲۴ مهر، خبری مبنی بر اینکه در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اراک، بنری در نانوایی یک روستا نصب شده که به علت کمبود سهمیه، نان به اتباع افغانستانی داده نمی‌شود، اظهار کرد: بلافاصله بخشدار را به منطقه اعزام کردیم و در کمتر از ۲ ساعت این بنر و اطلاعیه برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار اراک گفت: دهیار و اعضای شورای این روستا به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بختیاری ، برنامه ، پیگیری ، اتباع افغانی ، شهرستان اراک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بختیاری برنامه پیگیری اتباع افغانی شهرستان اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • از «نیکا» تا «یسنا»