Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط سرعت شبکه ریلی زیر صد کیلومتر بر ساعت است که این در دوره مدیرعامل جدید راه‌آهن افزایش یابد. خبرگزاری میزان - محمدرضا رضایی‌کوچی در مراسم معارفه میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و تکریم سعید رسولی ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل قبلی راه‌آهن، گفت: در دوران اقای رسولی تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط صورت گرفته است و در بسیاری از شاخص‌ها نیز موفق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای میعاد صالحی مدیرعامل جدید راه‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی آماده است برای ریل‌گذاری اهداف راه‌آهن جمهوری اسلامی قدم بردارد.

وی تأکید کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه قرار بود ۳۰ درصد از بار کشور از شبکه ریلی جابجا شود که امروز کمتر از ۱۰ درصد است و دلیل این فاصله زیاد باید بررسی شود. ضمن اینکه یکی از علت‌های اصلی آن کامل نبودن شبکه ریلی در کشور است.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه راه‌آهن به مراکز استان‌ها ادامه پیدا نکرده و شبکه باید کامل باشد گفت: دلیل عدم تکمیل شبکه ریلی این است که همه بار توسعه شبکه بر دوش دولت است و جاذبه برای بخش خصوصی فراهم نشده است و تلاش شده، اما خروجی و بازدهی نداشته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از علت‌ها که نتوانستیم حجم بار را از شبکه ریلی جابجا کنیم این است که صاحبان کالا‌ها ترجیح می‌دهند بار خود را از طریق جاده‌ها دنبال کنند.

رضایی‌کوچی افزود: متوسط سرعت شبکه ریلی زیر صد کیلومتر بر ساعت است که باید این متوسط توسط مدیرعامل جدید راه‌آهن افزایش یابد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: علیرغم تلاش‌های بسیار در بخش کریدور‌ها به شکل دلخواه موفق نبوده‌ایم.

وی گفت: توجه به توان داخلی و مهندسین داخل کشور یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در صورتیکه در مورد خدمات مهندسی درست عمل شود به اندازه نفت می‌توانیم درآمد داشته باشیم، اما در حال حاضر سهم ما از صادرات خدمات فنی و مهندسی بسیار کم است و توجه باید به سمت شرکت‌های داخلی باشد.

رضایی‌کوچی گفت: در بحث ریلی و واگن ما ظرفیت و دانش مناسبی داریم که باید خودکفا شویم و امیدواریم مدیرعامل جدید این موضوع را جزو مأموریت‌ها خود ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث نیروی انسانی، با وجود پیشرفت، حرف اول را نیروی انسانی می‌زند گفت: در این بین بحث درآمد کارکنان راه‌آهن است که در برخی موارد به موقع پرداخت نشده و نارضایتی وجود داشت. امیدواریم حقوق آن‌ها متناسب با زحماتشان پرداخت شود.   بیشتر بخوانید: تسهیل حمل بار معادن و کارخانجات با افتتاح راه آهن یزد _ اقلید/ ایجاد مثلث گردشگری ریلی در مرکز کشور
انتهای پیام/ برچسب ها: مدیرعامل راه‌آهن میعاد صالحی کمیسون عمران مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرعامل راه آهن میعاد صالحی کمیسون عمران مجلس رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مدیرعامل جدید رضایی کوچی شبکه ریلی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی