Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:30:25 GMT

خواب آلودگی موجب مرگ راننده زانتیا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۸۷۰

خواب آلودگی موجب مرگ راننده زانتیا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  راننده خواب آلود خودروی سواری زانتیا در برخورد با یک دستگاه تریلی، در محور اراک – توره جانش را از دست داد.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی در این باره گفت: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف، در محور اراک – توره، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پور شمس افزود: در این سانحه رانندگی بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با یک دستگاه تریلی پارک شده در ورودی شهر توره رخ داد، راننده خودروی سواری زانتیا جان خود را از دست داد.

او اضافه کرد: صحنه این تصادف از سوی کارشناس پلیس راه بازدید و علت تصادف بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو سواری اعلام شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی محور اراک توره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی: شب گذشته در محور سلماس - تسوج واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهرک صنعتی شهرستان سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه۴ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رها سازی و اقدامات اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج