Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به برنامه‌های امسال وزارتخانه مبنی بر استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و ابزار‌های نوین برای تامین مالی طرح‌های در دست اجرا و به منظور  تنوع‌بخشی به راه‌های تامین مالی برای تکمیل و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها، در تعامل نزدیک با سازمان بورس و اوراق بهادار، دستورالعمل عرضه عمومی شرکت سهامی عام پروژه تصویب و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به این ترتیب فرصت مناسبی برای تامین منابع مورد نیاز طرح‌‏‌هایی که دست‌ِکم با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و دارای پیشرفت  ۲۰ درصد هستند فراهم شده است که درصورت تایید توجیه‌پذیری طرح‌ها از سوی سازمان بورس، امکان صدور مجوز و پذیره‌نویسی عمومی آن‌ها وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به هماهنگی وزارت صمت با شرکت فرابورس به منظور تسریع در تامین مالی طرح‌های دارای اولویت، متقاضیان در استان بوشهر که تمایل به استفاده از این ابزار را دارند می‌توانند تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ طرح‌های خود را به این سازمان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

واحدهای صنعتی بوشهر از تسهیلات صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک استفاده کنند ۸ طرح اقتصادی بوشهر در ستاد ملی تسهیل رونق تولید تصویب شد

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح صنعتی واحد صنعتی طرح نیمه تمام سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

ادامه دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟