Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:05:43 GMT

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۹۵۱

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در یادواره ۳۹ شهید روحانی زنجان( از سری برنامه های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان) افزود: امروز شاخصه های ابرقدرتی به معنای فیصله دهنده منازعات جهانی، قدرت همراه سازی قدرت های دیگر با خود و مهار مخالفان، از آمریکا گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروز می گویند آنچه سنگ در دست بچه های فلسطینی را به موشک های دوربرد تبدیل کرد که گنبد فولادین رژیم صهیونیستی هم از پس موشک ها بر نمی آید، انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی گفت: امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را که امام (ره) وعده داده بود، فتح کرده است، درست است که مشکلاتی داریم، اما استقامت مردم نتیجه داد، این استقامت، انقلاب را پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همان طور که تولد جدید اسلام ناب بود، کار عظیمی را برای آینده انجام می‌دهد و آن زمینه سازی نهضت ظهور است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد و دفاع از دین خدا یک وظیفه همیشگی و همگانی همه مومنین است، ممکن رنگ و جلوه جهاد تغییر کند  اما اصل جهاد تعطیلی ندارد، جهاد با قتال تفاوت دارد، اگر دشمن عملیات فیزیکی و نظامی کرد، آن وقت جهاد رنگ قتال می گیرد که شهدای ما در دفاع مقدس نمره قبولی خود را گرفتند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی ادامه داد: اما اگر حمله و تعرض دشمن به جهان اسلام رنگ و بوی دیگری گرفت و حمله اش از جنس عملیات فیزیکی نبود و از جنس فتنه و جنگ نرم بود، در آنجا جهاد از نوع کبیر آن نیاز است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر، راهبرد قرآن در برابر تهاجم فکری و فرهنگی است، اظهار داشت: آنجا که دشمن بخواهد اراده و سلطه خود را تحمیل کند و کدخدایی خود را جا بیندازد، قرآن به ما می گوید که زیر بار سلطه و کدخدایی استکبار نروید.

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی ادامه داد: قرآن راهکار جهاد کبیر را نیز به ما یاد داده است، این جهاد با تکیه بر وحی و قانون الهی و تکیه بر توکل برخدا میسر می شود.

وی تصریح کرد: کسی نمی تواند مومن باشد و در جبهه اسلام ناب علوی، فاطمی و حسینی باشد ولی زندگی او سرتاسر مبارزه نباشد، چون جنگ بین جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد و این سنت الهی است تا انسان ها غربال شوند و جوهر حقیقی خود را نشان دهند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی با بیان  اینکه وظیفه نهاد روحانیت در صحنه جهاد سنگین تر است، افزود: فلسفه وجود روحانیت سنگر نشینی دفاع از اسلام ناب است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت نشان داده است در برابر هر خطر و تهاجمی چه از جنس سخت و چه در برابر تحریف ها و فتنه انگیزی ها و دگرگون کردن واقعیت ها، ایستاده است.

وی افزود: امروز دشمن ناتوان و شسکت خورده در میدان عملیات فیزیکی، می داند که انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف به یک قدرتی  رسیده که دیگر دشمن تونایی مقابله فیزیکی با آن را ندارد، از این رو از ۲ حربه تحریم و تحریف برای مقابله با انقلاب استفاده می کند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی خاطرنشان کرد: به خیال خودشان می خواهند با تحریم اقتصادی بیخ گلوی انقلاب اسلامی را بگیرند تا ناچار شویم دست به فرمانبری بزنیم اما مقاومت ما همچنان ادامه دارد، در برابر فشار اقتصادی راهکار مقاومت اقتصادی  و تکیه به توان داخلی است.

وی ادامه داد: مقابله با حربه خطرناک تر تحریف، بیشتر برعهده مسوولان است، ولی مردم هم در این خصوص مسوولیت دارند.

حجت‌الاسلام‌ حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن می خواهد با تحریف، سنگرنشینان انقلاب را مقابل انقلاب قرار دهد، افزود: امروز روز جهاد تبیین است، در برابر خطر تحریف، اولین رسالت سنگینی که همه داریم، ایجاد نهضت و جهاد تبیین است. برای اینکه جوانان ما بتوانند این جهاد را خوب انجام بدهند، باید امامت این کار دست روحانیت باشد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن همچنان به دنبال جنگ نیابتی است و جنگ نیابتی فقط این نیست که داعش و طالبان را درست کنند و هر ۲ را به جان مردم مستضعف و مسلمان افغانستان بیندازند، در ایران هم جنگ نیابتی درست می کنند اما شیوه های آن فرق می کند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان انقلاب اسلامی حجت الاسلام حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود