Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مصوبات این نشست و برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرهایی که وضعیت رنگ بندی کرونا نارنجی است مراسم ۱۳ آبان بصورت تجمع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاضع افزود: در شهرهایی که وضعیت شیوع بیماری کرونا قرمز است تجمع محدود و به صورت سلامت محور و رعایت کامل همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در شهرهایی که وضعیت رنگ بندی بیماری کرونا مناسب تر است مراسم ۱۳ آبان به صورت راهپیمایی و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری نیز برپا خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط با وقایع ۱۳ آبان از طریق فضای مجازی و نواختن زنگ استکبار ستیزی گفت: در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه، همایش‌ها و نشست‌هایی با موضوعات استکبار ستیزی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله اقدامات اجرایی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

او ابراز داشت: امسال با توجه به  تحولات منطقه، از جمله خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغالگری و جنایت و فساد، جنایات تروریستی در افغانستان و علیه شیعیان مظلوم این کشور از سوی تروریست‌های دست پرورده آمریکا و همچنین فتنه انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مرزهای جمهوری اسلامی ضرورت و اهمیت برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را دو چندان می‌کند.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: یکی از علت‌های وقوع انقلاب اسلامی در ایران خسارت‌هایی بود که استکبار جهانی بر ملت ما در دوران حاکمیت طاغوت وارد کرد.

حسینی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های آمادگی ما در مقابل استکبار جهانی و کشورهای بیگانه راهپیمایی ١٣ آبان است افزود: این مراسم بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب به دانش آموزان و جوانان نسل‌های جدید است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دستورالعمل های بهداشتی مراسم ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا