Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی مرادی رئیس تعاون روستایی شهرستان دنا گفت: طرح خرید تضمینی سیب در راستای پشتیبانی از باغداران شهرستان دنا، جلوگیری از فاسد شدن محصولات سیب صنعتی و کوتاه کردن دست دلالان انجام می شود.

مرادی عنوان کرد: خرید تضمینی سیب صنعتی از باغداران شهرستان دنا آغاز شده است و هم اکنون نمایندگان اداره تعاون درحال خرید محصولات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طرح خرید سیب تولیدی شهرستان دنا از مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بود که با پیگیری های صورت گرفته محقق شد.

مرادی اظهار داشت:هم اکنون کارگاه‌های خرید در شهرستان دنا راه اندازی شده است و باغداران می توانند سیب‌های صنعتی و درجه سه را تحویل دهند.

بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۴۵ هزار تن سیب با کیفیت ازباغ‌های این شهرستان که مرکز اصلی تولید این میوه در کهگیلویه و بویراحمد است برداشت می شود.

انتهای پیام/س  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تعاون روستایی محصولات باغی شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع میوه شب عید تنظیم بازار در خراسان شمالی آغاز شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از آغاز توزیع میوه شب عید تنظیم بازار در استان از امروز (۲۶ اسفند ماه) خبر داد.

جلیل رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ارسالی از سازمان مرکزی تعاون روستایی، امسال تنظیم بازار میوه شب عید به بخش خصوصی واگذار شده است. در این راستا، ۱۵۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتقال توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بجنورد و اتحادیه تعاون تولید استان خریده و تامین شد.

وی ادامه داد: سیب زرد با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان و پرتقال ۱۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شده و در حال توزیع است.

رمضانی افزود: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و کمک به مصرف‌کننده، هدف از اجرای این طرح، تهیه میوه زیر قیمت مشابه روز، در بازار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید اعلام شد
  • شروع توزیع میوه شب عید در کردستان + قیمت
  • توزیع میوه شب عید در قزوین
  • آغاز توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در استان اردبیل
  • توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد
  • توزیع میوه شب عید در ۷۰ غرفه در سطح استان اردبیل
  • توزیع ۲۵۰ تن میوه شب عید در خراسان‌شمالی
  • تاخیر در عرضه میوه شب عید به علت ارائه قیمت مصوب
  • میوه تنظیم بازار از روز شنبه  ۲۶  اسفندماه در سطح استان عرضه خواهد شد
  • توزیع میوه شب عید تنظیم بازار در خراسان شمالی آغاز شد