Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه الریاض، در بیانیه وزارت خارجه سعودی آمده است: با توجه به شرایط کنونی لبنان، ما از همه شهروندان عربستانی می خواهیم دستورالعمل های صادر شده از سوی دستگاه‌های مربوطه برای عدم سفر به بسیاری از کشورها از جمله لبنان را رعایت کنند.

این بیانیه دولت عربستان، به دنبال تیراندازی پنجشنبه گذشته (۲۲مهر/۱۴ اکتبر) به سمت تظاهرات‌کنندگان لبنانی در منطقه "الطیونه" بیروت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران «حزب‌الله» و «جنبش امل» که پنجشنبه گذشته در اعتراض به عملکرد بد "طارق بیطار" بازپرس پرونده انفجار مهیب بندر بیروت به خیابان‌ها آمده‌ و در مقابل کاخ دادگستری لبنان به شکل مسالمت‌آمیز تجمع کرده بودند، به یکباره با تیراندازی افراد ناشناس از بالای پشت بام‌ها مواجه شدند؛ اقدامی که موجب شهادت 7 لبنانی و مجروح شدن 60 نفر دیگر شد.

طارق بیطار سه‌شنبه هفته گذشته، قرار بازداشت "علی حسن خلیل" وزیر سابق و معاون کنونی "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان را در ارتباط با انفجار بندر بیروت صادر کرده بود.

لحظاتی پس از انتشار اخبار درباره تظاهرات مردمی در بیروت در اعتراض به اقدام قاضی بیطار، به یکباره رسانه‌ها از تیراندازی به سمت مردم معترض و کشته و مجروح شدن شماری از آن‌ها خبر دادند.

به دنبال اقدام تروریستی روز پنجشنبه در مقابل دادگستری لبنان، نیروهای امنیتی این کشور توانستند ۱۹ نفر را در رابطه با این اقدام تروریستی دستگیر کنند که ۱۷ نفر از آنها لبنانی و دو تن دیگر از تروریست‌های سوری مخالف دولت دمشق بودند.

برچسب‌ها لبنان عربستان سعودی ریاض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان عربستان سعودی ریاض لبنان عربستان سعودی ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند