Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید سجادی روز دوشنبه در مراسم افتتاح مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد افزود: بنا داریم این رویه را در استادیوم های کشور ایجاد کنیم تا مردم بتوانند به راحتی از امکانات این مجموعه ها بهره مند شوند.

بخش خصوصی نیازمند حمایت است

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی عشق خاصی به توسعه ورزش دارد، گفت: باید از بخش خصوصی حمایت کرد و زیر پای آنان، فرش قرمز پهن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی افزود: هفته تربیت بدنی به واقع نوروز ورزش محسوب می‌شود چرا که در یک سال تلاش و پویایی ها ظهور می یابد.

وی بیان کرد: باید در مدیریت ورزش به گونه ای کار کرد تا به مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر رسیدگی و حضور بانوان در ورزش مورد توجه قرار گیرد.

سجادی با اشاره به اینکه شرایط ورزشی را باید برای حضور بانوان بیشتر کرد، گفت: یکی از مطالبات به حق زنان، مکانی اختصاصی برای حضور آنان است که تا بتوانند به راحتی در این محیط ها به ورزش بپردازند.

وزیر ورزش تاکید کرد: مصمم هستیم که در مرحله نخست کمک شود تا ورزش بانوان توسعه یابد و خودکفا شود و از سوی دیگر مدیران به گونه ای برنامه ریزی کنند تا حتی یک ساعت هم مجموعه های ورزشی از حضور مردم خالی نماند.

بهرداری از ۱۸۳ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی

وی با بیان اینکه هم اینک چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، توضیح داد: بناست به مناسبت هفته تربیت بدنی ۱۸۳ پروژه روستایی و شهری را با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هم اینک ۱۴ هزار هیات ورزشی از طریق فدراسیون ها دولتی، شهرداری ها و نیروهای مسلح در سطح کشور فعالیت دارند.

وی به نتایج کسب شده در المپیک لندن نیز اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما در این دوره هفت مدال طلا بدست آوردند اما نباید در باد این موفقیت خوابید.

سجادی اظهار امیدواری کرد که می توان با استراتژی مولد و هماهنگ، کسب مدال طلا را برای کشورمان در المپیک آتی به ۲ برابر برسانیم.

مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح شد؛ این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ مترمربع در ضلع جنوب غربی برج میلاد ساخته شده است.

برچسب‌ها اسکواش شهر تهران وزارت ورزش و جوانان برج میلاد تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش شهر تهران وزارت ورزش و جوانان اسکواش شهر تهران وزارت ورزش و جوانان برج میلاد تهران هفته تربیت بدنی برج میلاد بخش خصوصی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند