Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تهیه کننده سینمای مستند گفت: مستند «مرا ببین» به تهیه‌کنندگی حمید یادروج با موضوع چالش‌های فعالیت در اینستاگرام و دغدغه دیده شدن جوانان آماده نمایش شد.

حمید یادروج در گفت‌وگو با میزان پیرامون مستند «مرا ببین» گفت: مستند «مرا ببین» با نگاهی جامع به فعالیت افراد مختلف در اینستاگرام و فضای مجازی، نقاط مثبت و منفی این موضوع را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: در این مستند ۴۶ دقیقه‌ای به سراغ یکی از چهره‌های اینستاگرامی رفتیم که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و با بسیاری از چهره‌های اینستاگرامی نیز در ارتباط است. او تلاش می‌کند تا در این فضا دیده شود. در کنار این فرد جوانی مشاهده می‌شود که در فضای حرفه‌ای تئاتر قدم برداشته و می‌خواهد دیده شود اما...

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این تهیه کننده سینمای مستند بیان کرد: در مستند «مرا ببین» سعی کردیم نگاه صفر و صدی نداشته باشیم و علی‌رغم نمایش حاشیه‌ها و نقاط منفی، واقعیت‌ها و تلاش‌های مثبت افراد برای دیده شدن را هم به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به زمان ساخت مستند «مرا ببین» ابراز کرد: تصویربرداری این مستند در بهار و تابستان امسال انجام شد و به تازگی تدوین و صداگذاری این اثر نیز به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.

لازم به ذکر است، مستند «مرا ببین» به تهیه‌کنندگی حمید یادروج در ۴۶ دقیقه در استودیو سینمایی هیرمان پیکچرز تهیه شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده و مجری طرح: حمید یادروج، کارگردان: محمد نصیری، تصویربرداران: محمد نصیری، امیر عباسی، شهاب رحیمی، تدوین: وحید یادروج، روابط عمومی: سامان سلیمی، صدابردار: مجید محبی، مدیر تولید: سید حمیدرضا هاشمی، هماهنگی: محسن سلیمی، جانشین تهیه: مهرداد سالاری، پشتیبانی فنی: استودیو فردوس.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای مستند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای مستند مرا ببین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس

جواد نکونام روز گذشته میزبان هواداران استقلال در تمرین آبی‌ها بود.

طرفداری | هواداران استقلال برای حمایت از تیم محبوب خود در کمپ ناصرخان حجازی‌ سنگ تمام گذاشتند.

پس از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال، جواد نکونام تشخیص داد تمرین روز جمعه استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود.

هواداران استقلال برای سرمربی محبوب خود سنگ تمام گذاشتند و شاهد حضور پرشور‌ آن‌ها در کمپ حجازی بودیم.

جواد نکونام اولین پست اینستاگرامی خود پس از اخراج علی  خطیر را به هواداران استقلال اختصاص داد و بابت حمایت در طول فصل از آن‌ها تشکر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس