Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@17:23:44 GMT

طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۳۷۹۱

طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی

به گزارش جام جم آنلاین به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که با حضور در ایستگاه مجموعه ورزشی انقلاب تهران این طرح را افتتاح کرد، گفت: مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار سلامت جامعه ورزش همواره تلاش می کند بهترین خدمات را ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج ورزش همگانی میان اقشار مختلف مردم، طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی هم اکنون توسط همکاران ستادی و استانی ما در تمام مراکز استان ها در حال برگزاری است و گزارش های دریافتی حاکی از استقبال و رضایت مراجعه کنندگان به ایستگاه های برپا شده، است.
دکتر نوروزی گفت: در قالب این طرح خدماتی همچون مشاوره پزشکی ورزشی، کنترل فشار خون، تست قند خون ، تست سطح اکسیژن خون، مشاوره های سلامت و مقابله با کرونا به صورت رایگان ارائه می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ورزش تندرستی فدراسیون پزشکی پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت