Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:44:23 GMT

آمار کرونا همدان ۲۶ مهر؛ ۴ فوتی و ۳۷۹ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۳۸۳۰

آمار کرونا همدان ۲۶ مهر؛ ۴ فوتی و ۳۷۹ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و چهار مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۷۹ بیمار گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۳۱۰ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۲ هزار و ۶۹۹ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان چهار مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۳۳ نفر، بهار یک هزار و ۴۶۵ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۸۱ نفر، رزن یک هزار و ۱۶۰ نفر، درگزین ۳۸۹ نفر، فامنین ۳۹۴ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۴۱ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۵۰۳ نفر، نهاوند سه هزار و ۸۶۳ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۴۵۳ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 529685

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آمار کرونا آخرین اخبار کرونا کرونا هندی آخرین آمار کرونا کرونا دلتا همدان شیوع کرونا در همدان کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان آمار کرونا در همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رحمان ایرانپور از مبارزه علیه سن غلات از ابتدای سال بدون وقفه خبر داد و اظهار کرد: حدودا ۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی از ابتدای سال تاکنون مورد رصد و پایش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سن غلات از مهمترين آفات گندم و جو است افزود: اين آفت با تغذيه از گندم و جو در مراحل مختلف رويشی موجب كاهش عملكرد به عبارتی خسارت كمی و از بين بردن خاصيت نانوايی و خسارت كيفی می‌شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان يادآور شد: سن‌های مادر پس از ترک محل‌های زمستان گذرانی به طرف مزارع سبز غلات پرواز کرده و  از شیره ساقه و برگ های جوان و سبز گندم تغذیه می‌کنند از این رو، خسارت در این مرحله کم و به جمعیت و تراکم حشره بستگی دارد اما چنانچه تعداد حشره در حد نرم مبارزه باشد مبارزه شیمیایی ضرورت پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۳۱۵ هکتار مبارزه با سن مادر در شهرستان همدان انجام شده است اضافه کرد: مبارزه علیه علف‌های هرز نیز در سطح ۱۴ هزار و ۴۰۰ هکتار در مزارع غلات صورت گرفته است.

ایرانپور در ادامه خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها در سال زراعی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳  حدود ۴۳ هزار هکتار از اراضی زیر پوشش مبارزه با سن غلات قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه علف‌های هرز رقیب گیاهان زراعی در جذب آب و عناصر غذایی به شمار می‌روند گفت: تاثیر علف‌های هرز در کاهش عملکرد محصولات زراعی قابل توجه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در پایان اقدام به موقع بهره‌برداران در این حوزه را موثر دانست و بیان کرد: اقدام مناسب، این مانع بزرگ تولید را کنترل می‌کند از همین رو آگاهی کشاورزان در شناسایی عوامل موثر در کاهش عملکرد محصول و مبارزه جهت کنترل عوامل خسارت‌زا، در حفظ کیفی و کمی محصول تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد