Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@02:47:52 GMT

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۳۸۸۶

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ «رسول جلیلی» را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ «رسول جلیلی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شریف» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:« نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی شریف» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرز‌های دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «محمود فتوحی» رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است؛ رسول جلیلی (زاده ۱۳۴۰ در اقلید) استاد دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی است که در دانشگاه دیویس کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان استاد مدعو حضور داشته است. وی همچنین سوابق دیگری، چون معاون صنایع امور اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، عضو هیئت مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت امن افزار گستر شریف و عضو گروه نرم‌افزار صنایع پیشرفته وزارت صنعت و معدن را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم انتصابات دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف رسول جلیلی محمدعلی زلفی گل دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند