Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنمای خرید انواع ساعت های مچی مردانه و زنانه  
امروزه با وجود گوشی های هوشمند، دیگر ساعت های مچی مردانه و ساعت مچی زنانه، برای دانستن زمان استفاده نمی شوند. در حال حاضر ساعت مچی، جنبه تزئینی دارند و به شیک تر شدن استایل شما کمک می کنند.  به همین خاطر، انتخاب و خرید ساعت مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید در هنگام خرید ساعت مچی زنانه، ساعت مچی مردانه و  به نکاتی دقت کنید و ساعتی را انتخاب نمایید که با شرایط کاری، استایل و شرایط شما متناسب باشد.یکی از برندهای بسیار معروف ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه، ساعت سیکو است. کمپانی برند سیکو از بهترین و پرطرفدارترین برندهای ساعت است که در ژاپن واقع شده است. برند سیکو در ابتدا در سال ۱۳۸۸ میلادی، در یک فروشگاه کوچک کار خود را آغاز نمود. و پس از مدتی تبدیل به یک صنعت بزرگ ساعت سازی تبدیل شد.
ما در این مقاله از فروشگاه نقش زمان قصد داریم‌ در مورد نکات خرید ساعت مچی زنانه و مردانه و هم چنین خرید ساعت سیکو، توضیحاتی را شرح دهیم.  
نکاتی برای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه سیکو
در ادامه نکاتی را برای شما شرح می‌ دهیم که مختص به ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه نیست. و برای هردو کاربرد دارد.این نکات عبارتند از:
انواع ساعت مچی زنانه و مردانه در گالری نقش زمان
شما باید جهت خرید ساعت مچی سیکو، به اولین چیزی که به آن توجه کنید نوع استایل و تیپ خود است. ساعت های مچی در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می شوند. به صورت کلی ساعت های مچی زنانه، ساعت مچی مردانه و ساعت سیکو در انواع آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ/دیجیتال تولید می شوند.ساعت های مچی آنالوگ به وسیله عقربه های ساعت که بر روی شماره های لاتینی به حرکت در می آیند، ساعت و دقیقه را نمایش می دهند. ساعت های دیجیتال نیز ساعت و دقیقه را روی یک صفحه نمایش گر ال سی دی و یا ال ای دی به نمایش می گذارند. اما ساعت های آنالوگ/دیجیتال، از دو نوع ساعت که ذکر شده است ترکیب شده اند. در واقع ساعت و دقیقه، در این ساعت های مچی زنانه و مردانه، هم به صورت دیجیتال و هم به صورت آنالوگ نمایش داده می شود.
به طور معمول ساعت مچی سیکو آنالوگ، برای میهمانی ها، شرایط و مکان های رسمی و هم چنین قرارهای کاری مناسب تر است. اما ساعت های دیجیتال اسپرت بوده و برای استفاده روزمره و شرایط های معمولی مناسب هستند.این  در حالیست که از ساعت های آنالوگ/دیجیتال می توان‌ برای همه شرایط ها چه رسمی و چه غیر رسمی استفاده کرد.و حتی شما می توانید از این نوع ساعت مردانه و یا زنانه به صورت روزمره استفاده نمایید.    
جنس ساعت مچی سیکو
برای خرید ساعت مچی زنانه و یا ساعت مچی زنانه، موردی که بسیار حائز اهمیت است، جنس مواد سازنده ساعت می باشد. به صورت کلی، دو قطعه در ساعت های مچی هست که باید به آن ها توجه ویژه ای داشت، این دو قطعه عبارتند از: بند ساعت مچی سیکو و بدنه ساعت.بدنه ساعت مچی، همان قسمت است که ساعت داخل آن قرار می گیرد. اکثر ساعت های مچی زنانه و مردانه، ای جنس رزین، پلاستیک، و دیگر فلزاتی همانند تیتانیوم، برنج و استیل تولید می شوند. البته انواع گران قیمت تر از ساعت مچی مردانه و یا زنانه وجود دارد که با طلا، نقره و یا پلاتین ساخته می شوند.معمولا بند ساعت های آنالوگ، یا از جنس چرم بوده و یا از جنس بدنه ساعت مچی است. اما یکی متدوال ترین مواد برای ساخت ساعت های مچی، پلاستیک ها هستند‌.
نوع جنس ساعت مچی زنانه و یا مردانه  به صورت کاملا مستقیمی روی قیمت ساعت مچی تاثیر گذار است. هرچه از مواد باکیفیت تر و گران تری برای ساخت یک ساعت استفاده شود، قیمت ساعت مچی زنانه و ساعت مچی سیکو نیز بیشتر خواهد بود. اما می توان گفت به صورت کلی ساعت هایی که جنس فلزی دارند از قیمت های بالاتری برخوردار هستند‌.  
نحوه انتخاب صحیح ساعت مچی برای تیپ و استایل های مختلف
یکی از ابتدایی ترین موارد تیپ و استایل شما، ساعت مچی است. بنابراین شما باید در زمان خرید ساعت مچی، تیپ و استایل خود و یا شخصی که قرار است برای او بخرید را در نظر بگیرید. یکی از مواردی که باید در انتخاب و خرید ساعت مچی به آن توجه بسیار زیادی داشت، مکانی است که قرار است در آن مکان ساعت خود را به دست کنید. اگر ساعتی برای ورزش کردن می خواهید حتما باید یک ساعت مقاوم در مقابل تعریق خریداری کنید و اگر برای قرار ملاقات کاری قصد دارید ساعت بخرید، بهتر است از ساعت های آنالوگ با دسته چرم استفاده کنید.    
آیا ساعت سیکو ساعت خوبی است؟
برند سیکو و ساعت مچی سیکو، یکی از مشهور ترین برندها است که به تولید ساعت های با دوام،شیک، زیبا و ظریف معروف می باشد. اکثر مدل های ساعت سیکو ، به هیچ عنوان با سایر برندها قابل مقایسه نیستند. برند سیکو در حال حاضر بهترین ساعت های مچی مردانه و ساعت زنانه را بر اساس مد روز تولید می کند و محبوبیت بسیار زیادی دارد. هم چنین برند سیکو به ساخت موتورهای کوارتز ساعت مشهور است. در حقیقت می توان گفت مخترع موتور کوارتز کمپانی سیکو می باشد و این‌ کمپانی بهترین ساعت ها را با موتور کوارتز، تولید می کند.
از برندهای ساعتی که مدام با با ساعت سیکو مقایسه می گردد، برند ساعت سیتیزن است. زیرا هردو این برند در کشور ژاپن هستند، هردو ساعت های کوارتز تولید می کنند و قیمت ساعت های آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
ساعت مچی اصل و اورجینال را باید از کجا خریداری کنیم؟
شما می توانید انواع ساعت مچی زنانه و مردانه از برند سیکو یا سایر برندهارا از فروشگاه اینترنتی نقش زمان خریداری کنید. گالری نقش زمان باکیفیت ترین ساعت های مچی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه می دهد و اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند.
برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید یا با شماره 26702363-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید.



منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید انواع ساعت مچی ساعت سیکو مچی زنانه و مردانه مچی مردانه و ساعت ساعت مچی مردانه ساعت مچی زنانه ساعت های آنالوگ خرید ساعت مچی ساعت مچی سیکو ساعت های مچی ساعت های آن انواع ساعت ساعت مچی ساعت سیکو ساعت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی

در نظام تجلیات میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از اصلی‌ترین موضوعات زنان در حوزه تحقیقات بنیادین، مقایسه میان ارزش جنسیت زنانه و مردانه است. به این دلیل که برخی از راهبردها در حوزه‌های کاربردی و توسعه‌ای مبتنی بر تبیین مبانی زیرساختی است. بر این اساس لازم است از منظره عرفانی و قرآنی به ارتباط میان جنسیت و رشد معنوی پرداخته شود و مسائل بنیادین جنس برتر یا فروتر بودن زن یا مرد و همچنین چرایی آن مورد تحلیل قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم طی یادداشتی از مهدیه مستقیمی، استاد دانشگاه، به بررسی آثار جنسیت زنانه بر رشد معنوی و عرفانی پرداخته است.

رابطه جنسیت و معنویت

زمانی که عرفان دینی در استخدام قرآن کریم درآید، طبیعتاً عرفان از توحید قرآنی نشأت می‌گیرد. بر این اساس، نظرات عارفان و مفسران قرآن درباره این موضوع تفاوت زیادی با هم ندارد.

تحلیل جنسیتی در رابطه با ارزشمندی معنوی و جنسیت در نظام تجلیات و مظهریت زنان نشان دادن خاستگاه تفاوت‌های تکوینی زن و مرد در زمینه جسم و روح و روحیات آنها درباره مقایسه ارزشمندی این دو جنس هم مطالبی را ارائه می‌دهد و بررسی سرنخ‌های ظریف در موضوع جنسیتی از منظر عرفان مانند ساحت تناکح اسمائی، ساحت عشق عرفانی و مباحث مربوط به شعور عمومی و سیر حبی عالم وجود و نیز مراتب صدوری کتاب هستی، می‌تواند افق‌های روشن و گسترده‌ای را در تحلیل رابطه جنسیت و معنویت در اختیار جستجوگران قرار دهد. بررسی و تحقیق در میان آیات قرآن ما را به امکان رشد برابر معنوی مردان و زنان می‌رساند.

نقش روحیات زنانه بر میزان گرایش به معنویت

تحلیل رابطه جنسیت زنانه و رشد عرفانی

تعداد زیادی از عارفان این عقیده را دارند که حقیقت ذاتی مردان و زنان یک چیز است و تفاوت‌ها میان آنها به دلیل قالب و مسائلی خارج از حقیقت وجود است. بر اساس این نظر، رشد معنوی زنان و مردان برخاسته از حقیقت وجود آنهاست که همان ذات و ذاتیات آن دو محسوب می‌شود.

با این تعبیر، جنسیت زنانه مانع از رشد دینی و ارتقای فکری و اعتقادی زنان نخواهد شد و زنان در این زمینه همپای مردان می‌توانند افق‌های بلند و روشن معنویت را فتح کنند. چه‌بسا زنانی یافت می‌شوند که از رشد دینی به مراتب بسیار بالاتری از  بسیاری مردان رسیدند به طوری که مردان یا شاگرد چنین زنان معنوی شده‌اند و یا حتی از منظر فکری و استعداد توان نشستن در زمره شاگردان چنین زنانی را هم نداشته‌اند.

رشد معنوی هر انسانی فارغ از جنسیت او به حقیقت وجود انسانی و به روح ناطقه قدسیه او مربوط می‌شود و کثرات خارجیه همگی به منزله تعیناتی به حساب می‌آیند که بیرون از حقیقت روح انسان قرار دارند. باید دانست تعینات نوعی امور مجازی هستند که در سنجش حقایق ورود چندانی ندارند.

مصباح الانس که یکی از کتاب‌های مرجع در زمینه عرفان محسوب می‌شود، در تعریف تعین عنوان می‌کند: جز یک وجود چیزی در عالم خارج وجود ندارد و کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی است که آن را با واژه‌هایی مانند تعین، اتصاف، نسبت یا ظهور تعبیر کرده‌اند. (ابن فناری 1363 ص 45)

این نوع تعبیر را با مثالی می‌توان مشخص کرد که حقیقت آبی که در ظرفی به شکل دایره یا مربع می‌ریزند یکی است و آنچه که موجب می‌شود تفاوت‌هایی به وجود بیاید، قالب ظرفیتی و تعینات صوری و شکل ظاهری ظرف‌های آب است و این ظواهر موجب تغییر فرمول شیمیایی در آب نمی‌شود. در هر حال می‌توان عنوان کرد کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی هستند که آن را با کلماتی مانند تعین، اتصاف، نسبت، مظهر یا ظهور تعبیر کرده‌اند.

تعبیر عینیت حقیقت زن و مرد در بیان عارفان حتی به این نکته اشاره دارد که این نوع نیست که آبی که در ظرف جنسیت مردانه ریخته می‌شود، آبی باشد که مانند باران از آسمان نازل شده ولی آبی که در ظرف جنسیت زنانه ریخته می‌شود آبی است که از اعماق زمین استخراج شده باشد. بلکه حقیقت زن و مرد به مثابه آب بارانی است که در دو ظرف متعین ریخته می‌شود و با تعینات ظرف، شکل خاصی به خود می‌گیرد.

مثال دیگر درباره مفهوم تعین را می‌توان به دریای موج‌داری تعبیر کرد که موج‌ها کلیت، جزئیت و بزرگی و کوچکی دارند و این ویژگی‌ها همان تعینات موج دریا محسوب می‌شود.

سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!

جنسیت زنانه در نظام تجلیات

طبق قاعده تجلیات عرفانی، وجود مرد و زن و تفاوت‌های تکمیلی بین آن دو ریشه در تفاوت تجلیات دارد. تجلیات با یکدیگر متفاوت هستند که در زمان تنزل در مراتب وجود این تفاوت‌ها بر حسب نشأت‌های مختلف متنزل می‌شوند تا در عالم ناسوت این تفاوت‌ها در زن و مرد و همچنین جسم و روحیات آنها ظهور پیدا کند.

از منظره عرفانی جهان‌های بالاتر، حقایقی محسوب می‌شوند که سایه آنها در جهان‌های پایین‌تر منعکس شده است. تشبیه عالم باطن به آفتاب و عالم ظاهر به عکس یا سایه، در ادبیات عرفانی تشبیه بسیار معناداری در نظام تجلیات است. در منظر عرفانی، خداوند نور آسمان‌ها و زمین است: «الله نور السموات و الارض». تجلیات نوریه او تمام هستی را روشن کرده است. پرتو آفتاب از مبداء خورشید فاصله می‌گیرد و پایین می‌آید و طی مراتبی تنزل کرده و به مرور ضعیف می‌شود، بدون اینکه این پرتو از مبداء صدور تا مقصد نزول پاره شده یا خللی در آن ایجاد شود. نور وجود به همین شکل بدون تجافی تنزل پیدا می‌کند. (طباطبایی، 1362، ص 17 و 18)

قابل توجه است که موضوع تجلی در کتاب عارفان به طور مفصل مطرح شده است و جناب ملاصدرا هم در جلد دوم اسفار به آن اشاره کرده است. (ملاصدرا، ج 2، ص 287 و 291)

طبق نظام تجلیات الهی، تمام انواع و نقش و نگارها تجلی یک نور واحد هستند و همه مانند هفت رنگ رنگین‌کمان محسوب می‌شوند که از شکست پرتوهای متفاوت یک نور به وجود آمده‌اند. هفت رنگ هر کدام به جای خود می‌نشیند و از ترکیب این رنگ‌ها، جهانی زیبا و تماشایی ایجاد می‌شود. عارف به یک جلوه قائل است و به نام وجود منبسط، اثراتی که حکیم قائل است از نظر عارف از لوازم وجود منبسط است.

زن و مرد و تقابلی که میان آنها به دلیل جنسی با یکدیگر وجود دارد، از پرتو نورهایی هستند که در نظام تجلیات ایجاد شده است. نور وجود در حوزه تعینات زنانه به رنگی و در حوزه تعینات مردانه به رنگ دیگری بازتابش می‌یابد.

اگر بتوان میان رنگ‌های نور سفید به لحاظ ارزشمندی ذاتی تفاوت قائل شد، شاید بتوان میان بازتابش این نورها هم تفاوت‌هایی قائل شد.

در نظام تجلیات حتماً میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد.

ارتباط جنسیت زنانه با جمال الهی

بر اساس مبانی عرفانی در تمام موجودات، تجلی جمال و جلال الهی وجود دارد و غلبه نور جلال بر جمال یا نور جمال بر جلال است که موجب می‌شود برخی آیت لطف و جمال و برخی آیت جلال و عظمت الهی باشند. (سبزواری، 1372، ص 137 و 152)

در چنین فضایی نگرش به موضوع جنسیت افق‌های عرفانی در حل این معما باز می‌کند. انسان پرتو وجود خداوند است و نور الهی در آیینه وجود او به‌طور تام و تمام تابیده است، اما این نور وقتی به آینه تعینات جنسیتی می‌رسد، به نوعی بازتابش دارد. در جنسیت زنانه نور الهی به صورتی ظاهر می‌شود که برآیند مجموعه انعکاس‌ها این نور با مقتضیات صفات جمال سازگاری بیشتری دارد. بازتابش این نور در قالب تعین جنسیت مردانه نیز به گونه‌ای است که برآیند مجموع آن با صفات جلال توافق بیشتری دارد.

محی‌الدین ابن عربی در رساله جلال و جمال این مطلب را به بعضی از عارفان نسبت می‌دهد که: جمال چیزی است که مواجهه و مشاهده آن، انس و انبساط می‌بخشد و جلال امری است که از آن هیبت و شکوه تداعی می‌شود. (ابن عربی، 1361، ص 3)

در احادیث و روایات اسلامی هم به تفاوت ظهور جلال و جمال در آینه وجود زن و مرد اشاره شده است. حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در این باره فرموده‌اند: «عقول النساء فی جمالهن و جمال الرجال فی عقولهم.» (امالی شیخ صدوق، مجلس چهارم)

بنابراین شاید بتوان در تحلیل جنسیتی در نظام انوار جمال و جلال، این چنین ارزیابی کرد که: حقیقت زن و مرد یک حقیقت و نور واحد است که بازتابش آن در وجود زن با مرد تفاوت دارد. در عرفان ثابت شده است که هر جا نور جمال هویدایی بیشتری داشته باشد، انوار جلال تحت ساتریت آن محفوظ است. به تعبیر دیگر در باطن هر جمالی، جلال و در باطن هر جلالی، جمالی است.

بنابراین تفاوت حقیقی آیت جمال یا جلال بودن به نوع بازتابش و انعکاس برمی‌گردد و مربوط به ماهیت، هویت و حقیقت نور نیست.

جلوه بیشتر زنان در مظهریت الهی

از نظر بعضی از عرفا، زن و مرد هر دو مظهر خداوند هستند، اما زن از جهاتی در مظهریت الهی تابندگی بیشتری دارد. تبیین عرفانی این مطلب را تحلیل می‌کنیم.

تمام عالم وجود از بالاترین مرحله تا پایین‌ترین مرتبه آن، ارتباط واحدی با هم دارند و تمام ذرات کائنات با یکدیگر مرتبط هستند و با همه کثرت و تفصیل ظاهری موجود میان اشیا در عالم خارج، تمام آنها در باطن عالم یکی هستند و وحدت دارند. (صدرالدین شیرازی، 5 و 359)

هر چند که ذات، بسیط است و همین ذات بسیط تجلی می‌کند. اما هر یک از مجالی یکی از اوصاف و اسمای الهی را نشان می‌دهد، نه اینکه او با یکی از اوصاف و ظهور کند. چراکه متجلی با تمام نام‌ها و اسماء ظهور کرده است، اما گیرنده تجلی یکی از اوصاف را بر حسب عین ثابت خود نشان می‌دهد.

تفاوت‌های تکوینی زن و مرد در یک نگاه توحیدی ناشی از یک مبداء واحد و به منظور وصول به یک غایت واحد و در یک سیستم به هم مرتبط واحد متحقق می‌شوند و راز این تفاوت‌ها در قوس صعود این است که زن و مرد بتوانند مکمل وجود یکدیگر بوده و در مدار تکامل انسانی به سوی خدای یکتا بازگردند.

از این دیدگاه انسان‌ها مظهر خدای واحد هستند و ارتقای معنوی در نظام مظهریت بر این اساس است که کدام یک از انسان‌ها بهتر می‌تواند آینه الهی باشد. موضوع این است که سخن از مظهریت هم در قوس نزول مطرح می‌شود و هم در قوس صعود.

همان طور که آفتاب از یک مبداء نور تجلی و ظهور کرده است، جهان هستی هم به مثابه آفتاب از یک مبداء هستی تجلی و ظهور پیدا کرده است. (شیرازی 1360 ص 47)

در این نوع جهان‌بینی و نگرش عارفانه، هر نوری که بتواند با زبان تکوین خود از مبداء نور بیشتر حکایت کند، ارزشمندی ذاتی بیشتری دارد و معنویت بیشتری کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر