Web Analytics Made Easy - Statcounter

آناهیتا نمیرانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موفقیت دختران والیبالیست مسلمان و زرتشتی یزد که عمدتا بومی و عضو سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی هستند، افزود: این تیم برای اولین بار در تاریخ والیبال استان، از بین ۱۶ تیم، موفق به کسب مجوز شرکت در سوپرلیگ والیبال ایران شد و در صورت قهرمانی در این دوره از پیکارها به جام باشگاه های آسیا راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه انتظار حمایت از ورزشکاران در استان صنعتی یزد بیش از این است، اظهارکرد: سال گذشته تیم سایپا در این مسابقه شرکت کرد و به جام باشگاه های آسیا راه یافت به امید اینکه دختران والیبالیست یزدی نیز این موفقیت را کسب کنند، بسیار است اما این بستگی به حمایت های مالی از تیم دارد چرا که برای تیمداری حرفه ای حداقل سالانه یک و نیم میلیارد تومان نیاز است.
خانم نمیرانیان با بیان اینکه  فرصت دوباره ای به آنها داده شد، اظهار امیدواری کرد: مسئولان و صاحبان صنایع و خیران ورزشی از تیم یادشده حمایت کنند و ضمن فراهم کردن فرصت شرکت در رقابت ها، فرصت تیمداری حرفه ای را برای دختران دارای استعداد که ۸۰ درصد آنها یزدی هستند، فراهم کنند. 
سرپرست سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد ادامه داد: در این تیم ۲۰ دختر ۱۴ تا ۲۱ سال با استعداد و توانمندی های قابل توجه عضویت دارند،  این تیم  ۲ سال در دسته یک والیبال کشور بازی کرد و بازیکنان در حال حاضر تمامی هزینه های تمرین و جلسه های بدنسازی را خود دختران  تامین می‌کنند.

همچنین بیست و چهارم مهرماه جاری عالیه فتوحی مربی باشگاه زرتشتی یزد آنچه را نبود حمایت مالی مسئولان از این تیم نامید، گفت: دختران والیبالیست این مجموعه موفق شدند، سهمیه شرکت در سوپر لیگ والیبال ایران را از میان ۱۶ تیم کسب کنند، اما به دلیل تامین نشدن ۲۰ میلیون تومان هزینه ثبت نام،از شرکت در این رقابت ها جا ماندند.

وی با بیان اینکه پارسال از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان در مجموع ۳۰ میلیون تومان به این تیم کمک شد، افزود: هزینه سال گذشته تیم در شرایط حداقلی ۳۰۰ میلیون تومان بود و اگر بخواهیم در همین سطح ادامه دهیم سالانه حداقل به بیش از یک میلیارد تومان نیاز است.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار است که استان یزد در رشته های گروهی به جز هندبال، سهمیه سوپرلیگ کسب کرد که امکان تمرین آنها در کنار بازیکنان و مربیان تیم ملی را فراهم می‌کند.

  خانم فتوحی تصریح کرد: یکی از نوجوانان تیم به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد و اسامی۶ نفر از این بازیکنان نیز بر روی سایت فدراسیون والیبال قرار دارد تا در انتخابات بعدی، به عنوان اعضای تیم ملی انتخاب شوند.

بر اساس آمارها حدود ۶ هزار نفر از پیروان آیین زرتشت در شهرستان های تفت، یزد، میبد و اردکان استان یزد زندگی می کنند و بزرگترین زریاتگاه جهانی پیروان این آیین به نام « چک چک» در شهرستان اردکان قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان یزد وزارت ورزش و جوانان ورزش زنان والیبال دختران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز دوشنبه در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی سد «حوضیان»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تأمین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

وی بیان داشت: پروژه شبکه انتقال آب «حوضیان» باهدف توسعه و تأمین آب دو هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با دستگاه آبیاری بارانی در دست اجرا است، طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای مصارف کشاورزی میزان تخصیص ۱۳.۷ میلیون مترمکعب و جهت مصارف صنعت، دو میلیون مترمکعب آب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

کد خبر 6090947

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»