Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده مصاحبه ای علیه یحیی گل محمدی انجام نداده است.

به گزارش طرفداری، بعد از شکست پرسپولیس مقابل الهلال، بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس متنی را با عنوان “تنها پرسپولیس نباخت، فوتبال ایران تحقیر شد” به رسانه ها داد. ولی روز گذشته یکی از رسانه ها مصاحبه ای را از قول او علیه پرسپولیس و یحیی گل محمدی منتشر کرد و همین موضوع حالا باعث واکنش داداش زاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد داداش زاده در این خصوص به طرفداری گفت:

مصاحبه ای که علیه یحیی گل محمدی از قول من منتشر شد را تکذیب می کنم. من فقط یک متن کلی در خصوص مشکلات فوتبال ایران دادم. واقعیت این است مقابل الهلال فقط پرسپولیس نباخت بلکه بار دیگر امکانات و زیرساخت های فوتبال ما زیر سوال رفت. من با یحیی گل محمدی و اعضای کادرفنی پرسپولیس رابطه خوبی دارم و امیدوارم پرسپولیس باز هم قهرمانی هایش را تکرار کند.

نوشته ای که بهزاد داداش زاده به رسانه ها داده بود، به شرح زیر است:

شکست پرسپولیس به الهلال عربستان بسیار دردناک بود. نه صرفا به خاطر یک شکست که اصولا برد و باخت در هر بازی طبیعی است بلکه به این خاطر که در مدیریت فوتبال چقدر عقب هستیم و به رغم این همه باد در غبغب انداختن که در صدر فوتبال آسیا هستیم اما در زیر ساخت ها و زبان بین المللی فوتبال حرفی برای گفتن نداریم. در حقیقت این تنها پرسپولیس نبود که به الهلال عربستان باخت بلکه فوتبال ایران تحقیر شد تا بلکه این مساله مسوولان را به خود آورده و از رویا پردازی دست بردارند.

اما دلایل این تحقیر؛ ۲۵ هزار طرفدار الهلال در این بازی در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم شان را برابر پرسپولیس یکصدا تشویق کرده و حمایت کنند. آن وقت ما با وجود تمام وعده و وعیدها نمی توانیم (به هر دلیلی) پای ۵ هزار تماشاگر را در روزی که میزبان بازی ملی با کره جنوبی در آزادی بودیم به ورزشگاه باز کنیم. به راستی چرا عربستان می تواند و ما نه؟! پرسپولیس برای حضور در عربستان ساعت ها در فرودگاه و به دلیل مجوز پرواز نداشتن علاف می شود و با بیش از ۲۴ ساعت تاخیر راهی ریاض می شود تا بعدا معلوم شود لیست سرخ ها دیر به فدراسیون فوتبال عربستان ارسال شده و  afc نیز در جریان این موضوع قرار داشته است. در حقیقت وقتی در یک مساله ساده اداری و مرسوم ریپ می زنیم چه توقعی از دیگران داریم؟

به راستی چرا عربستان موفق به میزبانی از تیم های ایرانی می شود و باشگاه های ایرانی اندر خم یک کوچه اند؟! آیا مساله فوتبالی دو کشور کاملا حل شده یا اینکه وقتی نوبت به میزبانی ما می رسد از نو بازی در زمین بی طرف کوک می شود؟! اکثر قدرت های فوتبالی آسیا ورزشگاه های خود رابه سیستم VAR “ویدیو چک” مجهز کرده اند و بدیهی است اگر همچنان نسبت به این موضوع غفلت کنیم در آینده نمی توانیم هیچ مسابقه ای را در ایران میزبانی کنیم.

حالا و با پیروزی یکطرفه الهلال مقابل پرسپولیس، حسابی دستگیرمان می شود که چرا عربستان در حضور ژاپن و استرالیا در صدر گروهش برای حضور در جام جهانی قطر قرار گرفته است. لیگی قوی و حرفه ای که منجر به تشکیل تیم ملی قدرتمندی می شود. در طرف مقابل لیگ به اصطلاح حرفه ای ما که با هزاری دوز و کلک از afc مجوز می گیرد، زیر ساخت های ضعیفی دارد. کنار نداشتن ورزشگاه اختصاصی، زمین تمرینی مناسب و ده ها آیتم دیگر، باشگاه های ما به غیر از دو، سه تیم با سیلی صورت خود را به لحاظ مالی سرخ نگاه داشته و به حیات خود ادامه می دهند. هر چند پرسپولیس طی این سالها دو بار حضور در فینال آسیا را تجربه کرد اما وقتی پایه و اساس باشگاه ایراد دارد، نمی توان انتظار داشت که با موتوری کم حجم با موتوری پرحجم و استاندارد مقابله کرد. نوع تفکر فوتبالی خود را باید عوض کنیم. فدراسیون فوتبال نیز نمی تواند پای خود را از این ماجرا که چون موضوع به باشگاهها مربوط می شود کنار بکشد. آخر اساس فوتبال باشگاهها هستند که پویایی و قدرتمندی آنان ، رشد و شکوفایی فوتبال ملی را به همراه دارد و نباید نسبت به مولفه های رشد فوتبال بی توجهی کرد .فقط برای یک مورد باید از فدراسیون فوتبال پرسید چرا موضوع کلیدی حق پخش را دنبال نمی کند؟! باخت سنگین و بازی بسیار ضعیف و یکطرفه نماینده فوتبال کشورمان برای هر ایرانی غدم انگیز و ملال آور است اما فارغ از نگاه رنگی و با واقع بینی باید گفت باخت پرسپولیس باخت فوتبال ملی ما بود باخت مربیان سنتی و با همین  دانش باختیم و به  فدراسیون و وزارت ورزش باید تبریک گفت. وقتی فضای فوتبال کشور رو چند قطبی کرده و دوجین بازیکنان ملی پوش رو در چند تیم‌جمع کرده و فرصت رقابت برابر از سایر تیمها گرفته می‌شودو امکان رشد و پویایی فوتبال سدمیگردد تیم اول ایران وبا دلخوش بودن به‌مقام‌های قهرمانی در پنج دوره لیگ و  این همه براش حرف و‌حدیث در داخل و دچار غرور کاذب و خود بزرگ بینی شده بودند ولی در میدان‌های آسیایی که عیار واقعی مربیان و بازیکنان عیان‌می‌شود قدرت پوشالی و حبابی آنان در هم‌می شکند، تیمی که فقط باچند تغییر در ترکیب و ثبات چندساله در حفظ نفرات اصلی بدون دغدغه فروش بازیکن برای تامین هزینه های تیم فاقد هرگونه استراتژی و طراحی بازی بود و همچون مربی کاملا ترسوی خود در بازیهای بزرگ تیمی از پیش باخته و تسلیم‌محض بود و یک حریف کاملا تمرینی برای الهلال که با خوش شانسی محض از یک نتیجه وحشتناک رهایی یافت.. فوتبال  همیشه جنجالی و پرحاشیه و پر از فساد و دلالی ما  که فقط در کری های استادیومی منتقل شده به فضای مجازی دنبال می‌شود و کاملا از متن تهی است سرانجامی جزاین نخواهد داشت.باید طرحی نو درانداخت و با تزریق علم و دانش روز فوتبال و زدودن مربیان دلال از چرخه لیگ و استخدام مربیان بزرگ دنیا در تیم‌های پایه برای نسل‌های آینده، فوتبالی درخور و شایسته رو پایه ریزی کرد…..

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهزاد داداش زاده یحیی گل محمدی مصاحبه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.

کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.

این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.

 قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.

در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

منبع: روزنامه اعتماد

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟