Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ جمشید حمزه‌زاده بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از حدود یک سال و نیم شاهد ورود گردشگر خواهیم بود، مقاصد گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند به شهرهای خاص از جمله مشهد، قم، تبریز، شیراز، یزد، اصفهان و در درجه دوم تبریز و اهواز استو برای برگشتن به رقم ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار گردشگر ورودی پیش از کرونا، نیاز به برنامه‌ریزی جدی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه هتلداران ایران تصریح کرد: پس از باز شدن مرزها با سرعت شاهد ورود گردشگر از عراق خواهیم بود، اما جذب گردشگران اروپایی با توجه به اینکه آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند نیاز به زمان بیشتری دارد. همچنین باید تبلیغات خارج از کشور در رسانه‌ها و مطبوعات خارجی، فضای مجازی و استفاده از بلاگرهای مطرح بین‌المللی با برنامه و جدیت انجام شود.

الزام برای چک کردن تأییدیه رزرو هتل و سایر مراکز اقامتی گردشگران انفرادی در مرز یکی از پیشنهادهای مطرح شده از سوی رئیس جامعه هتلداران ایران بود.

حمزه‌زاده با اشاره به واکسیناسیون ۹۰ درصدی کارمندان هتل‌ها، افزود: ۱۰ درصد باقی مانده هم به دلایل شخصی واکسن نزده‌اند که البته تا پایان مهرماه برای کارکنان هتل‌های زنجیره‌ای فرصت معین شده است و در صورت رعایت نشدن، عذرشان خواسته می‌شود.

رئیس جامعه هتلداران ایران با تاکید بر به حداقل رساندن دغدغه گردشگران، تصریح کرد: برای اعتمادسازی تمام پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها رعایت می‌شود و هزینه‌های سنگینی برای خرید مواد ضدعفونی صرف می‌شود.

او همچنین با اشاره به اینکه در کنار گردشگری خارجی نباید از گردشگری داخلی غافل شد، گفت: در تعطیلات اخیر با افزایش ۱۰ درصدی، میانگین ضریب اشغال هتل‌ها از ۱۵ به ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد.

کد خبر 5330507 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه هتلداران ایران واکسن کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران عزت الله ضرغامی هفته ناجا بازگشایی مدارس روز عصای سفید هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح