Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:03:28 GMT

مردم استقبال خوبی از نشست‌های بصیرتی دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۴۸۱

مردم استقبال خوبی از نشست‌های بصیرتی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر دوشنبه در همایش شهدای روحانی در محل مصلای زنجان، گفت: یادواره ۳۹ شهید طلبه و روحانی استان زنجان در راستای گرامی داشت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تکلیف روحانیون و طلبه‌ها در این دوره حساس جلوگیری از تحریف دین است، اظهار کرد: روحانیون همیشه در معرض توطئه‌های دشمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: بیش از ١٠ هزار نشست‌های بصیرتی توسط هادیان روحانی در استان زنجان برگزار شده است.

بیگدلی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از نشست‌های بصیرتی دارند، تاکید کرد: باید برگزاری این نشست‌ها و یادواره‌ها در استان پر رنگ شود تا بتوانیم به مقام شامخ این عزیزان ادای دین کرده باشیم.

وی افزود: طلاب و روحانیون همواره در خدمت رسانی به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند و روحانیون در میدان جهاد و مبارزه، دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت در قرارگاه معنویت و سلامت پیشقدم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ابراز داشت: برنامه و فعالیت‌های مختلفی در کمیته طلاب و روحانیون در راستای کنگره ٣٥٣٥ شهید استان صورت گرفته است که مهم‌ترین آنها تجلیل از خانواده‌های شهدای طلاب است.

بیگدلی گفت: تولید و تدوین ۴ جلد کتاب، تهیه و تولید ۴ مستند از شهدای روحانی، تجلیل از روحانیون ایثارگر، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جمع آوری ٢ هزار سند از شهدای روحانی و تهیه آلبوم شهدای روحانی از برنامه‌های مهم سپاه استان است.

کد خبر 5330501

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان شیراز هفته وحدت سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا ایلام شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی