Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی اول ربطی به شروع تمرینات ندارد و بچه‌های ما باید در این بازی با تمرکز کامل و با اعتماد به نفس و کم اشتباه ظاهر بشوند.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از تغییراتی که در تیم پیکان به وجود آمد، یکی از تیم‌هایی بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم تیم جمع و جور و جوان و خوبی را شکل دهیم. خداراشکر تمرینات خوبی داشتیم، اما در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید تیم حریف تمریناتش را دیر شروع کرده باشد، اما کارش در شروع فصل سخت شود یا با حضور بازیکنان باتجربه تیم حریف بهتر عمل کند. بازی اول ربطی به شروع تمرینات ندارد و بچه‌های ما باید در این بازی با تمرکز کامل و با اعتماد به نفس و کم اشتباه ظاهر بشوند که بتوانیم این بازی سخت را ببریم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: شناخت من نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان برای فصل گذشته است و فکر می‌کنم تنها پنج - شش بازیکن این تیم از فصل قبل هستند. کادر فنی آن‌ها نیز تغییر کرده و نفت تیم جدیدی شده است. نفت مسجدسلیمان همیشه تیم گردن کلفتی بوده که بازی‌ها را هم خوب و قوی شروع می‌کند که این یک هشدار است.

وی با اشاره دلایل عدم صعود تیم ملی امید و موفق نبودنش فراتر از بحث بازیکن دادن یا ندادنش است، افزود: در رابطه با تیم ملی امید هم کار در شروع لیگ همیشه سخت است و بازی آسانی در لیگ برتر نداریم. اگر بخواهیم سه بازیکن را از دست بدهیم واقعا ضربه سنگینی است. بازی‌های تیم امید هم در فیفادی نیست و این مسئله کار را سخت می‌کند. البته سرمربی تیم امید هم پیگیر این مسئله بود که بازی‌ها به فیفادی منتقل شود، اما فدراسیون باید تصمیمی بگیرد که باشگاه‌ها و تیم امید متضرر نشوند و تعامل شکل بگیرد و تیم امید هم به اهدافش برسد.

بیشتر بخوانید: کاپیتان سایپا به ملوان پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم فوتبال پیکان سیدمجتبی حسینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال پیکان سیدمجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان تیم امید بازی اول امید هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اتفاقی که ممکن است در بازار مسکن بیفتد ؛ پیش‌بینی جدید قیمت مسکن در 1403
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند