Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بانوان طی دو مرحله رفت و برگشت و در دو روز برگزار شد تا در نهایت نفرات ملی پوش برای مسابقات جهانی امارات مشخص شدند.

این مسابقات در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ برگزار شد تا برترین کاراته‌کا‌های هر وزن در بخش بانوان جهت اعزام به مسابقات جهانی کاراته مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم: سارا بهمنیار، معصومه محسنیان، سحر شیروانی و فاطمه قاسمی با یک دیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت، سارا بهمنیار موفق شد نماینده این وزن در مسابقات جهانی شود.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم: طراوت خاکسار، آویشن باقری و فاطمه سعادتی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت، طراوت خاکساربه عنوان نماینده این وزن در مسابقات جهانی انتخاب شود.

در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم: رزیتا علیپور، ملیکا احدی و مهدیس دوستی در مسابقات خود به مصاف یکدیگر رفتند تا و رزیتا علیپور با برتری مقابل رقبای خود به عنوان ملی‌پوش این وزن در مسابقات جهانی باشد.

در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم: مبینا حیدری و زهرا یاوری طی سه دور مسابقه با یکدیگر رقابت کردند تا در نهایت مبینا حیدری به عنوان نماینده این وزن مسافر مسابقات جهانی شود.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی و فاطمه زهرا گلبندی حضور داشتند و در پایان رقابت‌ها لیلا برجعلی نماینده این وزن در مسابقات جهانی شد.

مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روز‌های ۲۵ تا ۳۰ آبان به میزبانی دبی امارات برگزار می‌شود. بیشتر بخوانید: هروی: برنامه تیم ملی به خاطر کرونا و مصدومیت ورزشکاران تغییر کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته بانوان وزن در مسابقات جهانی نماینده این وزن تا در نهایت وزن منفی شود در وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات از فردا به میزبانی شهر امارات برگزار می‌شود که سینا موحد در جدول اساتید با حریفان خود رخ به رخ می‌شود.
سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری
استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان دراین رقابت‌ها هستند.
۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.
بیست وچهارم اردیبهشت ماه نفرات برتر این مسابقات مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو