Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شرایط حضوری شدن آموزش در نیم سال جدید تحصیلی نامه‌ای به دانشگاه‌ها ارسال کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: در پی مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا و ضرورت آغاز و تداوم آموزش‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مقتضی است:

1- آموزش‌های حضوری به‌گونه‌ای تدریجی و با توجه به شرایط منطقه موردنظر و میزان واکسیناسیون دانشجویان و شرایط خوابگاهی برقرار شود تشخیص این امر بر عهده شورای مدیریت استانی آموزش عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



2- موضوع در جلسات فوق‌العاده شورای مدیریت استانی آموزش عالی مطرح و تصمیمات لازم متناسب با وضعیت مؤسسات آموزش عالی مستقر در استان اتخاذ شود.

3- تصمیمات شورا با امضای رئیس شورا به مؤسسات ابلاغ شود و مؤسسات ملزم به اجرای آن‌ها هستند.

4- مسئولیت نظارت و پیگیری برنامه برگزاری آموزش‌های حضوری در سطح وزارت برعهده معاون آموزشی است.

آخرین تصمیم وزارت علوم برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌هااولتیماتوم معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاهیان برای تزریق واکسننامه تشکل های دانشجویی به رییسی درباره مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران آموزش عالی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان