Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:28:28 GMT

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۹۲۸

ترفندهای حذف اکانت اینستاگرام ۲۰۲۱

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی حال حاضر در سراسر دنیا است. این برنامه اجتماعی محبوب در کشور ما هم طرفداران بسیاری زیادی داشته و افراد متعددی از آن استفاده می‌کنند. حتی برخی کاربران بخش زیادی از وقت خود را برای سرگرمی به این برنامه اختصاص می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا اینستاگرام امکان اشتراک گذاری پست و داستان را برای مخاطبان هر فرد فراهم کرده است. هم چنین امکان پخش ویدیوی زنده یا چت کردن با سایر کاربران از این طریق وجود دارد. اما با وجود تمام این فواید برنامه، گاهی مواقع ممکن است کاربران به هر دلیلی تصمیم به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام بگیرند. به عبارتی بخواهند حساب کاربری خود را به طور کامل در این برنامه پاک کرده تا اثری از پست‌ها و داستان‌های آن‌ها هم باقی نماند.

از آن جایی که برنامه اینستاگرام یک برنامه فوق حرفه ای با امکانات بسیار پیشرفته ای می‌باشد، امکان دیلیت اکانت با گوشی یا سیستم را برای کاربران ایجاد موده است. به این ترتیب، هر زمانی که شما تمایل داشته باشید می‌توانید نسبت به دیلیت اکانت از طریق گوگل یا خود برنامه اقدام نمایید. البته توجه داشته باشید که امکان حذف کردن موقت حساب اینستاگرام هم وجود دارد که در این روش حساب شما برای مدت دلخواه از دسترس تان خارج می‌شود. اما مانند روش حذف دائمی، برای همیشه از بین نخواهد رفت. با توجه به این که ممکن است بسیاری از کاربران این برنامه اجتماعی به دنبال راهی مناسب برای حذف اکانت اینستاگرام خود به صورت موقت یا دائم باشند، اما با روش انجام این کار آشنایی نداشته باشند، ما در این جا نحوه حذف حساب کاربری را به طور کامل توضیح خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم به دست آورید.

معنی دیلیت اکانت اینستاگرام ( Delete account instagram)

همان گونه که اشاره کردیم، برنامه اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی در سراسر دنیا، امکان دیلیت اکانت را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما قبل از آن که به نحوه انجام این کار بپردازیم، شاید لازم باشد توضیحاتی در مورد معنی دیلیت اکانت اینستاگرام ارائه دهیم. اگر چه ممکن است بیش‌تر کاربران این برنامه با معنی حذف اکانت آشنایی داشته باشند، اما شاید این موضوع هنوز برای برخی دیگر مبهم باشد. به هر حال، در صورتی که یک کاربر برنامه اینستاگرام دیگر نخواهد در حساب خود فعالیت داشته باشد، می‌تواند آن را حذف کند. به عبارتی بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام حسابی که شما ساخته اید دیگر وجود نخواهد داشت و سایر کاربران نمی‌توانند آن را مشاهده کنند. حذف اکانت خود به دو صورت دائمی و موقت انجام می‌گیرد که در ادامه هر دو آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

دیلیت کردن اکانت اینستاگرام دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که به خود دارنده این حساب مرتبط است. اما مهم‌ترین این دلایل شامل دلایل شخصی یا جلوگیری از صرف بیش از حد وقت برای این برنامه می‌شود. در این برنامه برای ارتباط با افراد نیازی به داشتن شماره تلفن همراه آن‌ها نیست و تنها با دانستن نام کاربری امکان ارتباط وجود دارد. به همین دلیل ممکن است فردی نخواهد برخی افراد با آن ارتباط داشته باشند که می‌تواند نسبت به دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی بدون پسورد اقدام نماید. هم چنین گاهی اوقات ممکن است کاربر از این که وقت زیادی در این برنامه صرف می‌کند و نمی‌تواند آن را کنترل کند، خسته شده باشد. به همین دلیل تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام خود می‌گیرد. این حذف اکانت می‌تواند به صورت دائمی یا موقتی باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

اگر شما هم قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را دارید، قبل از انجام این کار باید فکر کنید که می‌خواهید برای همیشه این برنامه را پاک کرده و از بین ببرید یا تصمیم دارید که موقتاً آن را کنار بگذارید. گاهی اوقات نیاز به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام پیش می‌آید و باید آن حساب برای همیشه از بین برود. اما برخی مواقع نبود ان برای یک مدت کفایت می‌کند. در این بخش به دیلیت اکانت ایستاگرام به صورت دائمی پرداخته و در بخش بعد هم نحوه حذف موقت آن را توضیح می‌دهیم. زمانی که شما اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه یا به صورت دائم حذف می‌کنید، دیگر به هیچ عنوان قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود. به عبارتی، تمام پست‌ها و فالوورهای شما از بین رفته و اکانت شما به طور کامل از حافظه این برنامه کنار گذاشته می‌شود.

جهت حذف دائمی اکانت اینستاگرام چند راه مختلف وجود دارد که یکی از راحت ترین آن‌ها استفاده از لینک دیلیت اکانت اینستاگرام می‌باشد. ما این لینک را در انتهای همین پاراگراف برای شما قرار داده ایم. اما برای استفاده از آن جهت حذف اکانت لازم است ابتدا به این لینک وارد شده و در صفحه پیش روی تان نام کاربری و رمز حساب خود را وارد کرده و لاگین شوید. در ادامه از شما خواسته می‌شود دلیلی برای حذف اکانت بیان کنید. یکی از دلایل موجود را انتخاب کرده و تایید کنید. بعد از انتخاب دلیل، مجدداً باید رمز حساب خود را برای اطمینان وارد نموده و بر روی گزینه «Permanently delete my account» کلیک کنید. نهایتاً از شما سوال می‌شود که آیا از حذف اکانت خود مطمئنید. شما باید ok را بزنید تا اکانت تان برای همیشه حذف شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت

برخی مواقع ممکن است کاربر قصد حذف موقت اکانت اینستاگرام خود را داشته باشد. در این گونه موارد کار بسیار ساده‌تر است و بعد از مدتی دوباره می‌توان وارد حساب شد. به عبارتی، پست‌ها و فالوورها فرد در اینستاگرام از بین نخواهند رفت. جهت این امر لزومی به استفاده از ربات دیلیت اکانت اینستاگرام یا سایر موارد این چنینی وجود ندارد. کافی است این برنامه را در گوشی خود حذف نمایید. با حذف کردن این برنامه در گوشی تان دیگر آن را مشاهده نمی‌کنید و نخواهید توانست به آن وارد شوید. انجام این کار برای افرادی که می‌خواهند یک مدت از فضای اینستاگرام دور باشند، مناسب است. در صورتی که کاربر مجدداً قصد ورود به حساب کاربری خود را داشته باشد، می‌تواند این برنامه را نصب کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، مجدداً به اکانت خود متصل شود.

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

نتیجه گیری

بسیاری از کاربران به دلایل گوناگون ممکن است قصد حذف حساب کاربری خود در اینستاگرام را داشته باشند. این برنامه امکان حذف حساب را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورت تمایل به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند. دیلیت اکانت اینستاگرام هم به صورت دائمی و هم به صورت موقت امکان پذیر است. ما در این جا هر دو روش را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم تا مشکلی جهت انجام این کار نداشته باشید.

در صورتی که با هر گونه سوال یا ابهام جهت حذف اکانت ایستاگرام خود مواجه باشید، می‌توانید از hamrahmoshaver.com کمک بگیرید. این سایت بهترین راه حل‌ها را برای رفع مشکلات شما در این زمینه ارائه خواهد داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5330587

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام اینستاگرام شبکه های اجتماعی کسب و کار خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی ساختمان سازی آموزش مجازی تبلیغات صنعت خودروسازی آشپزخانه لوازم خانگی کاشت نهال و درخت کتاب های کمک درسی قطعات خودرو آموزش آنلاین گروه خودروسازی سایپا اکانت اینستاگرام خود دیلیت اکانت انجام این کار حساب کاربری داشته باشند طور کامل صورت دائمی برای همیشه حذف اکانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله علی پی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کسانی که کار واردات انجام می‌دهند، با سایت علی بابا آشنایی زیادی دارند. این سایت فروشگاهی در سال 1999 توسط جک ما راه‌اندازی شد و توانست در مدت کمی به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تبدیل شود. در زمانی که علی بابا در حال رونق گرفتن بود، صادرات چین به کشورهای دیگر دنیا نیز روند صعودی پیدا کرد و بازرگانان با استفاده از این سایت، کارهای خرید کالای خود را از چین انجام می‌دادند. اگر شما هم جزو بازرگانانی هستید که قصد دارد با استفاده از سایت علی بابا کالا وارد ایران کند، لازم است با حواله علی پی و چگونگی کار با سیستم پرداخت سایت علی بابا آشنا شوید.

روش خرید کالا از سایت علی بابا

برای واردات کالا از چین توسط سایت علی بابا، لازم است چند مرحله عملیات را در این سایت به‌خوبی شناخته و پشت‌سر بگذارید. البته با سپردن کارهای ثبت‌نام و خرید کالا از علی بابا به بازرگانی وانیکس این کار برای شما به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود، اما بد نیست راجع به آن به خوبی بدانید. این مراحل شامل ثبت‌نام در سایت، خرید و ارسال حواله علی پی و ارسال کالاها به ایران است.

ثبت نام در سایت

در گام نخست لازم است که برای خرید کالا در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام نیز باید اطلاعات هویتی خود و یک ایمیل معتبر را در قسمت register سایت وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری فعال ساخته شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و یک ایمیل معتبر است. بعد از واردکردن این اطلاعات، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید حساب کاربری دائم خود را دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام نوبت به انتخاب کالاها و یافتن شرکت‌های فروشنده آن‌ها در سایت علی بابا می‌رسد. فرض کنید شما بخواهید از این سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری و به ایران وارد کنید. برای این کار کافی است نام محصولاتی که قصد خریداری دارید را در قسمت سرچ سایت وارد کنید و منتظر بمانید تا شرکت‌های فروشنده مرتبط به شما نمایش داده شوند. بعد از بالا آمدن نام شرکت‌ها، می‌توانید دست به انتخاب یکی که فکر می‌کنید اعتبار بیشتری دارد و قیمت پیشنهادی آن با شرایط شما سازگار است بزنید و درخواست خرید دهید.

افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد

برای این که بتوانید درخواست خرید ارسال کنید لازم است که یک حساب علی پی داشته باشید. در ایران به خاطر تحریم‌های بین‌المللی امکان باز کردن حساب علی پی ممکن نیست برای همین لازم است که یک واسطه مالی وجود داشته باشد که کار افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. این واسطه که توانایی افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد را برای شما دارد شرکت بازرگانی وانیکس نام دارد. این بازرگانی با داشتن متخصصان و واسطه‌هایی در کشور چین می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد یک حساب علی پی برای شما افتتاح کند.

بعد از این که حساب علی پی شما افتتاح شد، می‌توانید پروفرمای خرید خود را تکمیل کنید و از طریق امکاناتی که در سایت علی بابا وجود دارد آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید. بعد از دریافت پروفرما نیز شرکت فروشنده شرایط را بسنجید و اگر با درخواست شما موافق باشد، امکان پیشروی در مراحل بعدی واردات وجود دارد. در این مرحله البته شما باید با فروشنده سر قیمت عمده محصولات به توافق برسید و بر اساس آن قیمت حواله علی پی خود را آماده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

انتقال حواله علی پی

انتقال حواله علی پی در واقع همان پرداخت هزینه خرید است. اگر در سایت‌های ایرانی خرید اینترنتی انجام داده باشید با این فرایند به خوبی آشنا هستید. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس در سبد خرید یک مبلغ به شما نمایش داده می‌شود که بعد از تسویه آن، کالا برای شما ارسال می‌شود. در سایت علی بابا نیز قضیه به همین شکل است. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس برای پرداخت هزینه خرید آن‌ها یک حواله علی پی تهیه می‌کنید و به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌کنید. این حواله می‌تواند دلار یا یوان باشد. بهتر است حواله یوان تهیه کنید زیرا فواید زیادی دارد.

کشور چین برای اینکه بتواند استفاده از یوان را در بین بازرگانان جا بیندازد، کارمزدها و مالیات استفاده از یوان در سیستم پرداخت علی پی را به حد صفر رسانده و برای همین بازرگانان برای این که با هزینه کمتری کالاهای درخواستی خود را از سایت علی بابا خریداری کنند، به استفاده از یوان روی آورده‌اند.

این موضوع باعث شده که حواله علی پی نیز به شکل یوان صادر شود. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین کارمزد حواله علی پی را از ایران به حساب شرکت فروشنده چینی ارسال کنید، بازرگانی معتبر وانیکس می‌تواند به شما کمک کند. بازرگانی وانیکس کارها را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

چرا ارسال حواله علی پی را به وانیکس بسپاریم

ارسال حواله علی پی توسط بازرگانی وانیکس به چند دلیل باعث می‌شود کارهای شما ساده‌تر پیش رفته و سریع‌تر وارداتی پرسود انجام دهید. دلیل اول این که این بازرگانی بالای 10 سال سابقه در زمینه واردات و خرید کالا از سایت علی بابا دارد و برای همین سپردن کارها به این بازرگانی کار شما را بسیار ساده می‌کند. ازسویی هزینه و کارمزد انجام کارهای خرید از سایت علی بابا توسط بازرگانی وانیکس بسیار اندک است و این موضوع باعث می‌شود سود شما از واردات با این بازرگانی به مقدار زیادی افزایش یابد.

نکته آخری که باعث شده بازرگانان زیادی بازرگانی وانیکس را انتخاب اول خود برای واردات با خرید از سایت علی بابا انجام دهند، وجود کارشناسانی خبره در این بازرگانی باعث شده که مدت‌زمان انجام کارها بسیار کوتاه شود و از سویی امنیت و اعتبار مراحل بسیار بالا رود. در واقع بازرگانی وانیکس به شما امکان رصد هر مرحله از کار خرید و واردات را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل کارها را به آن‌ها بسپارید. هر مرحله از کار نیز اگر مشکلی پیش آید، این بازرگانی خود را موظف می‌داند خسارت وارده به شما را جبران کند و هزینه‌های شما را پس دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد