Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا محمدرضایی مسئول گروه حامیان محیط زیست زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با پیگیری گروه حامیان محیط زیست زرند و برای پنجمین سال متوالی، با اجرای طرحی با عنوان "کاغذ زباله نیست"، ۹۴ بسته لوازم التحریر حاوی موارد ضروری، خریداری و به دانش آموزان کم بضاعت هدیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح با جمع آوری کاغذ و کارتن‌های باطله قابل بازیافت از بین مردم، میزانی حدود یک میلیون و سیصدهزار تومان جمع آوری شد که خوشبختانه با کمک‌های مالی خیرین به این طرح، توانستیم ۹۴ بسته لوازم تحریر جمعاً به مبلغ حدود چهار میلیون و سیصد هزار تومان تهیه و بین دانش آموزان توزیع کنیم.

او به بیان جنبه‌های مختلف و مثبت این طرح پرداخت و تصریح کرد: این طرح با دو هدف، یکی فرهنگ سازی اهمیت تفکیک زباله‌ها از مبدأ بین مردم و دیگری کمک به دانش آموزان کم بضاعت، هر ساله در اواخر تابستان از سوی گروه حامیان محیط زیست زرند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیافت کاغذ کمک به نیازمندان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه کردستان عصر چهارشنبه در افتتاحیه این سمینار اظهار کرد: همه علوم با شدت و ضعف خاص نیازمند دانش ریاضی هستند اما متأسفانه به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم ارتباط مناسبی بین علوم با تعریف رشته‌های بین رشته‌ای برقرار کنیم.

حامد قادرزاده، هدف از برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‎‌ها را شناخت دانشمندان حوزه‌های مختلف و ایجاد ارتباط بین بخشی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم، نیازمند دانش ریاضی هستیم چون بر اساس شناختی که از محیط به وجود می‌آید، باعث خواهد شد هزینه تمام شده بسیاری از فعالیت‌ها به حداقل برسد.

وی یادآور شد: امیدواریم در این سمینار علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، برگزار کارگاه و ارائه مقاله به چند نکته از جمله درک اهمیت علم ریاضی و اینکه پایه اصلی بسیاری از فعالیت هاست، کمک کند و این مفهوم را نهادینه کند که ریاضیات برای پیشرفت و توسعه ضروری است و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها با همکاری انجمن ریاضی ایران، دانشگاه فرهنگیان کردستان و بنیاد نخبگان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد و تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه کردستان ادامه دارد.

کد خبر 6094585

دیگر خبرها

  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی