Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:09:16 GMT

اجازه یک نگاه نامحرم به حریم کشورمان نخواهیم داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۰۶۸

اجازه یک نگاه نامحرم به حریم کشورمان نخواهیم داد

امیر سرتیپ علی حاجیلو روز دوشنبه در مراسم  افتتاح ۱۲۶ واحدی کوی سازمانی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش فاتحان خیبر از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمالغرب افزود: این رزمایش تاثیرات منطقه ای، جهانی و بازتاب متعددی داشته است.

وی اضافه کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی محوری نیروهای مسلح هستند و به لحاظ ساختار و سازمانی و همکاری معاونت ها به روز بوده و پاسخگوی تهدیدات حوزه راهبردی و عملیاتی در تمامی شرایط زمانی و مکانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول ادامه داد: به لحاظ سازمان، تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده و با مهارت، دانش نظامی بومی در داخل مجموعه ارتش جمهوری اسلامی و با نیروی مخلص و مومن پاسخگوی همه نوع تهدیدات راهبردی است.

وی اظهار داشت: این اطمینان به نیابت از فرماندهی نیروی زمینی و جانشین ارتش جمهوری اسلامی داده می شود که هیچ مقطعی از زمان نیروهای مسلح در این سطح از آمادگی و توان رزمی نبوده و امروز خار چشم دشمنان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتتاح پروژه های منازل سازمانی در استان به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و تنگناهای اقتصادی افزود: این  قدم برداشته شد و با  مدیریت میدانی جانشین فرماندهی نیروی زمینی احداث واحدهای سازمانی روند خوبی را سپری می کند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۳ هزار واحد مسکونی درقالب منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور در حال احداث است، اضافه کرد: این کار مهم کمکی به معیشت فعال این نیرو در استان ها بوده تا گروههای هدف از آن منتفع شوند.

سرتیب حاجیلو با اشاره به همکاری دستگاههای متولی امر در اجرای پروژه ها خاطر نشان کرد: ساخت این منازل با تدبیر و فرامین رهبری در ارتقای معیشت همرزمان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن زنجان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسکن زنجان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور