Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بر آمادگی این باشگاه برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه اظهار داشت: ورزشگاه ما حدود ۳۰ هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می‌توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارد و هیچ دغدغه‌ای برای حضور تماشاگران نداریم. مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، گفت: ما ضمن بازدید از زیرساخت‌های مجموعه با همکارانمان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم، اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی در پایان به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه‌های فولاد هستیم، اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی‌خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

بیشتر بخوانید: تکلیف سهمیه‌های آسیایی مشخص شد؛ خبر خوب برای سپاهان و استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد لیگ برتر حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال