Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:21:18 GMT

فعالیت های ناتو بر رویارویی با چین متمرکز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۲۱۷

فعالیت های ناتو بر رویارویی با چین متمرکز می شود

این خبر تکمیل می شود....

برچسب‌ها سازمان پيمان آتلانتيك شمالی ناتو چین سازمان پيمان آتلانتيک شمالی ینس استولتنبرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان پيمان آتلانتيك شمالی ناتو چین سازمان پيمان آتلانتيك شمالی ناتو چین سازمان پيمان آتلانتيک شمالی ینس استولتنبرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران در ۲۲ استان و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

به گزارش ایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی شدید در دامنه و ارتفاعات آورده است: وقوع رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان، پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان رخ می‌دهند.

حاکمیت این شرایط جوی جمعه (۱۴اردیبهشت) در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز دور از انتظار نیست.

در این وضعیت آب و هوایی اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش در دستور کار قرار گیرد.

 سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از پیش از ظهر جمعه تا صبح شنبه (۱۴ تا ۱۵ اردیبهشت) وزش باد با بیشینه سرعت تا ۲۴ نات و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی تا ۱ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های مازندران و گلستان در دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

از آثار این مخاطره جوی می‌توان به خطر غرق شدن شناگران و قایق‌های سبک و تفریحی، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، احتمال غرق شدن شناورهای سبک، احتمال اختلال در فعالیت‌های بندری و اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر اشاره کرد. به توصیه سازمان هواشناسی ممنوعیت تردد قایق‌ها و شناورهای سبک تفریحی و صیادی، احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل، در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود. هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳