Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صد و هشتاد و نهمین شماره آسیا نشریه داخلی شرکت بیمه‌آسیا در 20 صفحه انتشار یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شماره جدید نشریه داخلی بیمه‌آسیا حاوی پیام مدیرعامل بیمه‌آسیا به مناسبت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا، هفته دولت و روز خبرنگار است.
این گزارش می‌افزاید: در این شماره همچنین مصاحبه‌های اختصاصی رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با واحد خبر روابط عمومی به مناسبت 62 سالگی بیمه‌آسیا، گزارش آئین افتتاح شعبه جام‌جم اردبیل، دیدار و گفت‌وگوی مدیرعامل با کارکنان، تائید سطح توانگری مالی بیمه‌آسیا با نسبت 133 درصد، گزارش پنج ماهه عملکرد بیمه‌گری بیمه‌آسیا در سال جاری، گزارش تصویری گرامیداشت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا در شعب سراسر کشور، تقدیر از برگزیدگان برتر مسابقات فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، سود 38/2درصدی بیمه‌گذاران عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، تقدیر از قهرمان طلایی تیراندازی المپیک 2020 توکیو، معارفه معاونت بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه‌آسیا، بیمه‌نامه جدید بیمه‌آسیا برای پرستاران، ثبت رتبه اول بیمه‌آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی، تحت پوشش قرار گرفتن جزایر کیش و هندورابی توسط بیمه‌آسیا ، تقدیر بیمه‌آسیا از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1400 مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش اخبار ایران و جهان نیز انتصاب وزیر امور اقتصادی و دارایی و انتخاب مجدد دکتر کریمی به دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران از مهم‌ترین اخبار این بخش است.
گفتنی است نشریه آسیا به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و هزینه‌های چاپ، در شمارگان محدود چاپ می‌شود و نسخه دیجیتال آن در وب‌سایت بیمه‌آسیا به نشانی www.bimehasia.com قابل دسترسی است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات