Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین صادقی بازیکن سابق استقلال به صحبت های گذشته کنعانی زادگان مداف سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنوز تبعات شکست قرمزهای پایتخت مقابل الهلال عربستان دامن گیر این تیم است. پس از باخت شنبه شب شاگردان یحیی گل محمدی برابر تیم عربستانی کری‌های هواداری بین طرفداران استقلال و پرسپولیس بیش از پیش داغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اما پیشکسوتان دو تیم نیز در خصوص باخت پرسپولیس اظهار نظر می‌کنند.

در تازه‌ترین اتفاق امیر حسین صادقی، پیشکسوت استقلال نسبت به باخت پرسپولیس و صحبت‌های حسین کنعانی زادگان بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.

در تابستان امسال ویدئویی از حسین کنعانی زادگان منتشر شد که وی اهانت‌هایی را به هواداران استقلال کرد. این در حالی است که این مدافع ملی پوش صحبت‌های منتسب به خودش را تکذیب کرد اما امیر حسین صادقی بازیکن سال‌های دور استقلال معتقد بود کنعانی زادگان اهانت‌های عجیبی را انجام داده است و باید از سوی کمتیه انضباطی محروم شود.

با این حال اما صادقی دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام و نمایش یک آفتاب پرست نسبت به صحبت‌های گذشته کنعانی و پرسپولیس نوشت: زیارت قبول انتقام جویان.

کد خبر 529647

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان حسین کنعانی امیرحسین صادقی تیم فوتبال استقلال پرسپولیس الهلال عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!