Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

شیث رضایی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال و شکست در این دیدار، حرف هایی برای گفتن دارد. های لایت صحبت های شیث را در زیر می خوانید:

*پرسپولیس در این دیدار به هیچ وجه خوب بازی نکرد و نمی‌توانیم تعارف داشته باشیم و باید بپذیریم واقعاً بد بودیم. این بد بودن که می‌گویم مختص یک بازیکن و یک نقطه از زمین نیست و کل تیم بد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال به خوبی توپ را در زمین به گردش در می‌آورد و بازی خود را کاملاً به تیم ما دیکته کرد.

*تیم‌های مطرح قاره آسیا هرساله در حال پیشرفت هستند و با هزینه‌های بالا بازیکنان بزرگ و گران قیمت به خدمت می‌گیرند ولی از این طرف ما حتی بازیکنان خودمان را نمی‌توانیم حفظ کنیم. این تفاوت‌ها بالاخره یک جا خودش را نشان می‌دهد.

*هیچ دلیلی برای نا امیدی وجود ندارد. پرسپولیس قبلاً هم از این شکست ها خورده ولی هربار بلند شده و جبران کرده است. تیم خوبی جمع شده و مطمئن باشید و این قول را می‌دهم که پرسپولیس امسال هم قهرمان است و دبل هتریک قهرمانی را قطعی بدانید و شکی در این موضوع ندارم.

*من هیچ وقت کری نمی‌خوانم و فقط واقعیت‌ها را بیان می‌کنم و اصلا کری خوانی نکردم. بعد از بازی با الهلال دیدم یک جوی از سوی برخی هواداران استقلال راه افتاد که یک لحظه شک کردم که نکند اینها خودشان الهلال را برده‌اند که اینقدر با اعتماد به نفس حرف می‌زنند و از ما ایراد می‌گیرند؟ تیم خودشان باخته است بعد به باخت تیم ما گیر می‌دهند؟ این را از قول من به هواداران استقلال بگویید که متأسفیم این بار نتوانستیم انتقام شما را بگیریم. این کاری است که بارها انجام داده بودیم ولی این بار متاسفانه نشد.

*درست است که اولویت با تیم ملی است ولی وقتی یک بازی مهم این چنینی در پیش است که آن هم حکم بازی ملی را دارد چه اشکالی دارد بازیکنی که قرار نیست در ترکیب اصلی برای تیم ملی بازی کند در اختیار تیم باشگاهی باشد؟ اگر ترابی و سرلک تمرین بیشتری با پرسپولیس داشتند شاید شرایط بهتری رقم می‌خورد. به هر حال امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال الهلال عربستان پرسپولیس شیث رضایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها