Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، شماره جدید نشریه داخلی بیمه‌ آسیا حاوی پیام مدیرعامل بیمه‌آسیا به مناسبت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا، هفته دولت و روز خبرنگار است.

این گزارش می‌افزاید: در این شماره همچنین مصاحبه‌‌های اختصاصی رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با واحد خبر روابط عمومی به مناسبت ۶۲ سالگی بیمه‌آسیا، گزارش آئین افتتاح شعبه جام‌جم اردبیل، دیدار و گفت‌وگوی مدیرعامل با کارکنان، تائید سطح توانگری مالی بیمه‌آسیا با نسبت ۱۳۳ درصد، گزارش پنج ماهه عملکرد بیمه‌گری بیمه‌آسیا در سال جاری، گزارش تصویری گرامیداشت شصت و دومین سال تاسیس بیمه‌آسیا در شعب سراسر کشور، تقدیر از برگزیدگان برتر مسابقات فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، سود ۳۸/۲ درصدی بیمه‌گذاران عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا، تقدیر از قهرمان طلایی تیراندازی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، معارفه معاونت بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه‌آسیا، بیمه‌نامه جدید بیمه‌آسیا برای پرستاران، ثبت رتبه اول بیمه‌آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی، تحت پوشش قرار گرفتن جزایر کیش و هندورابی توسط بیمه‌آسیا ، تقدیر بیمه‌آسیا از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اخبار ایران و جهان نیز انتصاب وزیر امور اقتصادی و دارایی و انتخاب مجدد دکتر کریمی به دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران از مهم‌ترین اخبار این بخش است.

گفتنی است نشریه آسیا به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و هزینه‌های چاپ، در شمارگان محدود چاپ می‌شود و نسخه دیجیتال آن در وب‌سایت بیمه‌آسیا به نشانی www.bimehasia.com قابل دسترسی است.

پربیننده ترین دست مداخله گران ارزی زیر ساطور نظام قضایی/ سیف تنها متهم پرونده اخلال در بازار ارز است؟ سیف تنها مقصر اخلال ارزی؟ دوران دورکاری تمام شد راه اندازی آزمایشی رمز ارز ملی / هیچ گونه کمبود ارز نداریم افزایش سقف کارت اعتباری مرابحه به ۲۰۰میلیون تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • گزارش تصویری دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب اسلامی
  • هزینه تشریفات شروع مجلس دوازدهم ؛ ۲۰۰ میلیارد تومان
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • پذیرش ۵۷ مقاله در نهمین کنفرانس ملی مکانیک سنگ ایران
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI