Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@07:58:48 GMT

توضیح تازه پلیس درباره فیلم دستگیری یک زن

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۰۴۴

توضیح تازه پلیس درباره فیلم دستگیری یک زن

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره کلیپ منتشر در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در اجرای دستور ویژه فرمانده محترم ناجا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است و زمان دستگیری ضمن توهین و پرخاشگری، از دستور پلیس تمرد و سرپیچی کرده است که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شیوه دستگیری متهم بیان کرد: البته رفتار مامور در صحنه، غیرحرفه‌ای بوده و اینگونه برخورد‌ها مورد تأیید نیست و با شخص مزبور نیز برخورد لازم صورت گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ناجا پلیس دستگیری تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران