Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400/7/20، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است. لذا ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.
شایان ذکر است فعالیت کلیه مشاغل وبه ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده(١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می گردند،ازابتدای آبان ماه سالجاری،مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلین دراین صنوف وکسب وکارها خواهد بود.
همچنین از اول آبان ماه سالجاری؛صدور وتمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب وکارها، اعم ازکسب وکارهای خصوصی وعمومی وخدمات دهندگان، نظیررانندگان انواع ناوگان حمل ونقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول وادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر،حداکثرتا پایان بهمن ماه ١4٠٠ می باشد.
شایان ذکر است اطلاعیه فوق به استناد ابلاغیه شماره 114833 مورخ 1400/7/25 قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا واصله طی روز جاری می باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت