Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام کمیسیون انتخابات عراق می‎گوید که شکایت‌های مطرح شدخه تاثیری در نتیجه انتخابات این کشور نخواهد داشت. خبرگزاری میزان – کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق، روز دوشنبه، ۲۶ مهر، اعلام کرد که شکایت‌ها درباره نتیجه انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور، تغییری در نتیجه اعلام شده، نخواهد داشت.   به گزارش خبرگزاری عراق، کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق شمار شکایت‌های ثبت شده درباره نتیجه انتخابات ۱۰ اکتبر این کشور را بیش از هزار مورد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «عماد جمیل محسن»، از اعضای تیم رسانه‌ای کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق، گفت «ثبت شکایت‌ها علیه نتیجه انتخابات عراق، به مدت ۳ روز و تا پایان ساعت کاری رسمی روز سه شنبه ادامه خواهد داشت؛ امروز نیز با وجود تعطیل رسمی بودن، دادگاه تجدیدنظر برای ثبت شکایت‌ها باز است.»   وی در ادامه اظهار کرد «در روز‌های آینده روند پاسخگویی به این درخواست‌ها آغاز می‌شود و هیئت قضائی، در رسیدگی آن‌ها مشارکت دارد و دستور‌هایی را در این زمینه صادر می‌کند که برای کمیسیون لازم الاجراست.»   این مقام عراقی افزود «من فکر نمی‌کنم که تجدیدنظر، نتیجه انتخابات را تغییر دهد و کمیسیون آماده شمارش مجدد آرا برای اطمینان خاطر معترضان است.» بیشتر بخوانید: جزئیات نتایج انتخابات پارلمانی عراق انتخابات پارلمانی عراق؛ واکنش‌ها و پیامد‌ها به گفته وی، «اگر تعداد آرای اعلام شده توسط کمیسیون با تعداد منتشر شده در مراکز رای گیری در پایان این فرآیند، برابر باشد، شکایت رد می‌شود.»   انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق روز دهم اکتبر (۱۸ مهر) برگزار شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: عراق مصطفی الکاظمی انتخابات عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق مصطفی الکاظمی انتخابات عراق انتخابات پارلمانی نتیجه انتخابات انتخابات عراق شکایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم