Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:20:59 GMT

عمر متوسط ناوگان باری آذربایجان غربی ۱۵.۵ سال است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۲۳۹

عمر متوسط ناوگان باری آذربایجان غربی ۱۵.۵ سال است

ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اوایل سال ۱۳۹۸، عمر متوسط ناوگان باری آذربایجان غربی، حدود ۱۶.۲ سال بود که در این مدت، وضعیت آنها بهتر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین متوسط عمر ناوگان باری آذربایجان غربی در حدود هفت سال گذشته، بیش از ۲.۵ سال بهبود پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: مجموع رانندگان بخش حمل و نقل باری جاده ای استان تا پایان نیمه نخست امسال به ۲۶ هزار و ۱۹۵ راننده رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری گفت: طبق آخرین برآورد، ۳۱ هزار و ۶۴۲ دستگاه ناوگان باری در آذربایجان غربی وجود دارد که همه آنها در مسیرهای درون استان، برون استانی و حتی مسیرهای بین المللی فعال است.

وی افزود: همچنین تا پایان نیمه نخست امسال حدود ۱۶ هزار دستگاه وانت بار فعال در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در حوزه حمل و نقل بین المللی است؛ این استان ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد.

برچسب‌ها کامیون آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کامیون آذربایجان غربی ارومیه کامیون آذربایجان غربی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی ناوگان باری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود