Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل میرمحمدی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شعب بانک سپه منطقه یزد افزود: متاسفانه صنایع آلاینده و همچنین مهاجرت کارگران این واحد ها که عمدتا از بین اقشار پایین جامعه هستند باعث بروز مشکلاتی برای استان شده و همه باید کمک کنیم تا این روند اصلاح شده و به سمت حمایت بیشتر از نیروهای تحصیل کرده داخل استان و ایجاد صنایعی برای اشتغال آنها حرکت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درخواست داریم حمایت از صنایع کم ابخواه و پاک و حمایت از واحدهای کوچک و بنگاههای کوچک صنعتی در اولویت فعالیت شما باشد و نهایت همراهی و همکاری با این واحد ها را داشته باشید و ما نیز در مجمع نمایندگان استان یزد  همکاری لازم را داشته و خواهیم داشت .

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ادغام چندین بانک و موسسه مالی با این بانک امیدوارم استفاده از نیروهای توانمند در دستور کار قرار گرفته و روز به روز شاهد شکوفایی و موفقیت بیشتر شما در استان یزد باشیم و چشم انداز بسیار خوبی برای این بانک در استان دیده می شود.

مدیر امور ناحیه چهار بانک سپه کشور نیز در این مراسم  گفت: این بانک  همواره با مشتریان خود نهایت تعامل و همراهی را داشته و خوشحالیم که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در حمایت از تولید داخلی یکی از بانک های پیشران هستیم.

کیومرث مهدوی میلانی  افزود: خوشبختانه این روند در استان یزد نیز وجود دارد و این بانک در یزد طی ۶ ماهه سالجاری هدفگذاری مشخص شده را بیش از صد در صد اجرایی کرده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ادغام چندین بانک و موسسه مالی با این بانک گفت: در حال حاضر در استان یزد و بدلیل این ادغام بیش از ۸۲ شعبه وجود دارد و بیش از ۹۰۷ نفر نیز پرسنل این بانک در استان یزد هستند که از لحاظ تعداد در بین دارندگان بیشترین پرسنل بانک های استان است .

مدیر جدید شعب بانک سپه منطقه استان یزد نیز در این مراسم گفت: همواره در همه مسئولیت هایی که داشته ام حمایت از اقشار مختلف مردمی که مراجعه کنندگان ما بوده اند و همچنین همراهی با  واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک در اولیت فعالیت های بنده قرار داشته و از هیچ تلاشی مضایقه نداشتم.

ابوالفضل برزگر اظهار داشت: استفاده از توانمندی همه همکاران و همچنین رفع نقاط ضعف و پیگیری مداوم مطالبات و ارتقای جایگاه بانک در دستور کار ماست و از همه همکارانم در استان یزد درخواست دارم تلاش و کوشش خود را مضاعف نمایند.

در این مراسم از زحمات غلامحسین محقق معاون اعتباری بانک سپه استان که بعنوان سرپرست در طی چند ماه گذشته انجام وظیفه نمود، تجلیل و ابوالفضل برزگر بعنوان مدیر شعب بانک سپه منطقه یزد معرفی شد.      

برچسب‌ها مراسم معارفه یزد بانک سپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه یزد بانک سپه مراسم معارفه یزد بانک سپه استان یزد بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر