Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی از انتظاراتی که مردم از او دارند صحبت می کند

 روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ پس از ایجاد وقفه ای در نوار گلزنی هایش برای باواریایی ها در بازی مقابل لورکوزن در بای آرنا موفق به زدن 2 گل شد. حالا لوا درباره دبل خود در مقابل لورکوزن و نحوه بازی تیم صحبت می کند. 

به گزارش طرفداری روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با DAZN اینگونه صحبت کرده است:

وقتی در 45 دقیقه، 5 گل به ثمر می رسانید، می توانید ببینید که در چه سطحی چه فوتبالی بازی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه بازیمان در حمله بسیار خوب بود، در نیمه دوم نیز که مشخص شده بود با 3 امتیاز به مونیخ بر می گردیم بسیار آرام تر بازی می کردیم.

 لواندوفسکی در ادامه مصاحبه اش از وقفه ای که بین گلزنی هایش ایجاد شد صحبت می کند:

 کدام 4 بازی؟ منظورتان در تمرینات است؟ (همراه با خنده) ما قبل از بازی با فرانکفورت، یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم که من در آن گل زدم. از اینکه مردم روند گلزنی های مرا دنبال می کنند خوشحال می شوم زیرا که نشان می دهد که آنها چه توقعاتی از من دارند. گاهی اوقات توپ به شما نمی رسد، باید صبور باشید، امروز در 2 موقعیت خوب، توپ به من رسید.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا