Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:09:01 GMT

ورزش همگانی، فاقد برنامه مشخص است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۳۲۱

ورزش همگانی، فاقد برنامه مشخص است

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابایی کارنامی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ورزش همگانی، اولویت اول برطبق فرمایش رهبر انقلاب است.

وی افزود: چندوجهی بودن ورزش و ارتباط خانواده‌ها با ورزش بسیار مهم است، اما خانواده‌ای که دغدغه خوراک، پوشاک، و بیمه خود را دارد، در حقیقت اولویت اول خود را ورزش قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کم تحرکی در جامعه بیان کرد: بدون نقشه راه مشخص، نمی‌توان به جایی رسید و ورزش همگانی فاقد این نقشه است. جسته و گریخته اقداماتی انجام شده، ولی جزو سازوکار‌های پیوسته کشور، مورد توجه قرار نگرفته است.

دولت مردمی با ورزش تعریف می‌شود

بابایی کارنامی بیان کرد: لازم است یک بسته مشخص و اجرایی فنی برای دستگاه‌ها تنظیم گردد. از نظر بنده، دولت مردمی با ورزش تعریف می‌شود. سلامت، شادابی، نشاط، مدیون ورزش است. باید به مردم بها داد.

وی افزود: آمار نشان می‌دهد، مردم ۲۵۰ میلیارد تومان در تامین هزینه‌های خانواده‌ها مشارکت و کمک‌های مومنانه داشته اند. اگر مجموعه‌ای با عنوان خیرین ورزشی ایران ایحاد شود، میتواند امری تسهیل کننده باشد. پیشنهاد این است وزارت ورزش، چند استان را پایلوت کرده و تجمیعی از خیرین و کمک‌های ورزشی را گردهم آورند تا پیشرفت و توسعه ورزشی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید 

سجادی: موانع استخدام قهرمانان پارالمپیکی برطرف شده است/ دستاورد بسیار ارزشمندی در توکیو داشتیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی توسعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • همایش پیاده روی در یاسوج