Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلومینیوم گفت: تیم‌ها در هفته اول شناخت زیادی از هم ندارند و امیدوارم بازی بسیار خوب و جذابی بین ما و شهرخودرو شاهد باشیم.

خبرگزاری میزان - رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک پیش از دیدار با شهرخودرو در هفته اول لیگ‌برتر گفت:

*جزو ۴ تیمی هستیم که دیر شروع کردیم و ۴-۳ بازیمن مهم ما جدا شدند. با بازگشت من و مدیریت تقریبا جدید، سعی کردیم نفرات حفظ شوند و بازیکنان مناسبی هم به خدمت بگیریم که تقریبا به ۸۰-۷۰ درصد این هدف رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تمرینات خوبی داشتیم و آماده این بازی هستیم، اما همیشه اولین گام سخت است. تیم‌ها در هفته اول شناخت زیادی از هم ندارند و امیدوارم بازی بسیار خوب و جذابی بین ما و شهرخودرو شاهد باشیم.

*شهر خودرو همواره فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و جزو ۸-۷ تیم برتر ایران بوده است. امیدوارم تیمی که بیشتر تلاش کرد و خوب از موقعیت هایش استفاده کرد برنده میدان باشد.

*ما برنامه‌ای ۲ ساله داریم و در قالب آن حرکت می‌کنیم. سال اول می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم و تک رقمی شویم. در سال دوم با مساعدت و برنامه ریزی خوب مدیران باشگاه، انشالله به هدف‌های بزرگتر فکر خواهیم کرد.

*خاطرات خوبی از اراک داشتم و برای ساختن روز‌های خوب و خاطرات ماندگار و شاد کردن مردم خوب اراک به این شهر برگشتم.

بیشتر بخوانید: خطیبی: برای نیمه بالای جدول می‌جنگیم/ اول آسیا هستیم، اما امکانات تیم پانزدهم را هم نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک شهر خودرو لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه آلومینیوم نوشت: متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرات می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضایی و ارکان  انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)