Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن تبریک به ملت یمن و امت اسلام به مناسبت میلاد پیام اکرم (ص)، خواستار ادامه مقابله و ایستادگی یمنی‌ها در برابر تجاوز ظالمانه آمریکایی- سعودی شد.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در سخنانی به مناسبت سالروز میلاد رسول اکرم (ص) اعلام کرد که قدرت‌های استکباری با غارت سرمایه‌های ملت‌ها، جامعه بشری را دچار مشکلاتی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنرانی خود در جمع میلیون‌ها نفر از ملت یمن در صنعا که به صورت ویدئو کنفرانس پخش شده است، بر موضع ثابت یمن در قبال مسائل امت به ویژه حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

سید عبدالملک الحوثی از مردم یمن خواست تا به تلاش خود برای مقابله با تجاوزگری آمریکایی-سعودی که بدترین و فاجعه‌آمیزترین جنایات بشری را در یمن مرتکب شده‌اند، ادامه دهند.

در حال تکمیل...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟