Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و ونزوئلا تصمیم دارند همکاری‌های اقتصادی خود را در یک مسیر روشن ادامه دهند، گفت: تهران و کاراکاس ثابت کردند که اراده ملت‌ها بالاتر از اراده ابرقدرت‌هاست و همکاری دو کشور می تواند الگویی برای کشورهای دوست باشد.

به گزارش برنا، دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور بعد از ظهر دوشنبه در دیدار «فلیکس پلاسنسیا گونسالس» وزیر امور خارجه ونزوئلا با بیان اینکه امروز زمان آن است که دولت و ملت ونزوئلا نشان دهند همانطور که در عرصه مقاومت توانمند بودند، در عرصه سازندگی و اقتصاد نیز توانمند هستند، گفت: ایران همانگونه که در مرحله مقاومت کنار شما ایستاد، در عرصه سازندگی و پیشرفت اقتصاد نیز کنار شما می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضایی با تاکید بر اینکه دو کشور آمادگی دارند در مرحله سازندگی هم گام‌های بلندی در کنار هم بردارند،گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ارتقای سطح تعاملات خود با ونزوئلا در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ساخت پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی، استخراج نفت، تولید فولاد و سایر عرصه‌های صنعتی و معدنی است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، گفت: راه نجات ملت‌های ما همکاری کشورهای دوست با یکدیگر است و مطمئنا با ادامه این راه می‌توانیم از مشکلات و موانع عبور کنیم.

«فلیکس پلاسنسیا گونسالس» وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در این دیدار با بیان اینکه دو دولت متعهد به حمایت از یکدیگر در عرصه بین‌المللی هستند،گفت: توافق برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور قبل از پایان سال جاری میلادی از مهمترین دستاوردهای این سفر است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا افزود: شخصا پیگیر اجرای توافقات و توسعه روابط دو کشور خواهم بود و بزودی نتایج آن را خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن رضایی رئیس جمهور وزیر امور خارجه دولت ونزوئلا اقتصاد ایران جمهوری اسلامی ایران فولاد مشکلات امور خارجه محسن رضایی ونزویلا دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند